Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 17:30:09 följande:
    SD, ND, SvP...
    Darkside...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 17:40:13 följande:
    Host Host...

Va?
    Skulle jag inte hålla mig till dig, mistress..? ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 17:44:58 följande:
    Hahaha...tungan halkar så lätt...
    Skönt? :)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 17:50:27 följande:
    Låt dig inte påverkas, du är vårt enda hopp i denna totala dekadens.

Vad gör du på Darkside?
    Letar efter dig *famlar i mörker*
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 17:54:48 följande:
    Drömmer Nu gör du mig paranoid likt en SD:are...
    You Will Be Islaminased Spöke
  • Noun
    Neod skrev 2011-05-05 18:05:37 följande:
    Ville anpassa mig till det nysvenska språket Tungan ute
    Duktig pojke!
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 18:07:33 följande:
    Jag vill ha motstånd i en relation. Vill ha intellektuellt motstånd. Vill ha en man som kan argumentera skiten ur mig och inte backa ur så fort jag sätter igång som ja ni ser hur jag gör här på FL.
    OH YES! Vill ha, vill ha!!! Finns dom ens? Obestämd
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-05 20:18:41 följande:
    Noun skrev 2011-05-05 18:55:38 följande:
    OH YES! Vill ha, vill ha!!! Finns dom ens? Obestämd
    Låter lite som min drömkvinna!

Hon finns i allra högsta grad, fast hon är ju i och för sig kvinna OCH gift  (med mig då Solig), så det hjälper ju inte er det minsta...
    Kommer du hit bara för att skryta?? DIN...... SOL!!!
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-05-05 20:21:15 följande:
    Finns det ingen chatt på det här forumet där ni kan hållas?
    Vill du vara seriös? Här är vi On Topic, dra till politik och gör lite nya försök! Du lär dig tillslut raring.
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-05 20:28:08 följande:
    Ja, mestadels!

Sen så ville jag väl också hålla med er i hur en partner bör vara. Enda skillnaden är ju att jag har haft bonnröta nog att hitta en sån, eller rättare sagt  att hon hittade mig. Jag hade fullt upp med att försöka rädda världen när vi träffades och hade inte en tanke på att ragga mig en fru...
    Jag ska inte klaga, min älskling är ganska bra på att utveckla mig, men helt jämbördigt är det inte... Om ni frågar MIG då'rå Oskyldig
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...