Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Vad hungrig jag blev!

En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:22:55 följande:
    Tyvärr är det fysisk omöjligt.
    I would't know Oskyldig

Om man lyckas slita alla tre från sin manliga inbördesbeundran kan det nog funka ;))
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:27:22 följande:
    Bakis

Du har ingen aning vilken orm du matar. Va försiktig så du inte blir biten.
    Ett råd bara. Du gör som du vill.
    Jodå, det har jag faktiskt....
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:46:39 följande:
    Oj, det där kan tolkas fel.
    Jag menade att det skulle ta H sekunder att krossa dig om du får för dig att gå emot hennes åsikter.
    Jag är van... Jorden är inte så stor.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 15:50:17 följande:

Kram? Någon?
    Nalle

Ledsen? Vad för streck var det du snackade om?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 15:54:25 följande:
    Tack.
    Jag skrev ifrån mig kontraktet till huset.
    Big step! Modig du är! Det är tufft att ta klivet ut, men du gjorde det!
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 17:24:48 följande:
    Jag har inte fått svar på den frågan. Har ju alla tre gupperna emot mig. Är nöjd med att inte tillhöra någon av grupperna men känner mig mer nära PK:iterna sen vad dom själva anser vet jag inte.
    Du och jag då? Hur vi än träta passar ju ingen av oss in någonstans åtminstone... Cool
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-04 19:53:39 följande:
    Då får du nog satsa på det förstnämnda ..
    Nu är du sådär kinky igen!
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-05-04 19:57:17 följande:
    Du hade mig fram till alkoholen, sen gick det utför snabbt. *undrar om jag får in soffan i skyddsrummet...*
    Blev den så kladdig när det gick utför att du måste flytta ut den? Soffan, menar jag...
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-04 19:57:52 följande:
     hahahhaah Kinky ?
    Skum fetisch alltså ;)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...