Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Mandi74 skrev 2011-05-12 22:30:40 följande:
    Tror att det är för att du är feg som du bara spanar men inte skriver.
    Så är det nog.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:32:30 följande:
    Jag har bott i Göteborgstrakten merparten av livet. Din "humor" fyllde mig med en varm kännsla av att vara hemma! Det är nästan så att jag känner doften av fisk och saltvatten...
    Och jag som är från den helt motsatta sidan av landet. Däremot, och hur skumt det än kan låta, blev jag lite glad att du skrev "humor" inom citationstecken.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:34:53 följande:
    En form av sadomachoism mot dig själv kanske?
    Fritt fram att spekulera.
  • KlasKristian
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:41:37 följande:
    Con quien?

*låtsas fortfarande kunna spanska*
    Hävda att det är "spanish patois" så kommer du undan med det mesta.
  • KlasKristian
    Jäjd skrev 2011-05-12 23:00:47 följande:
    Det värsta med Eurovision är ju att det bara är samma svenska skräp som lyckas kränga sig själva år efter år och ska representera oss men i själva verket skämma ut oss grundligt och sen ska vi läsa om hur fel låt vann och alla ska bära sorgeband.

Billigt!
    Sorgband är passé, i dessa tider räcker det med en gråt-smiley bredvid sitt visningsnamn på MSN.
  • KlasKristian
    Velour skrev 2011-05-12 23:02:12 följande:
    Låt mig gissa nicket. Det har initialerna L.D?
    Jag väljer att varken bekräfta eller dementera.
  • KlasKristian

Såg att det diskuterades tatueringar.

Börja inte med det. Det är livsfarligt. Man vill bara ha fler och fler när man väl har en.

• KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 09:29:27 följande:
    Ja lite så är det nog.
    Jag har dock bara en och den är under håret i nacken så den är väldigt anonym.
    Men japp - jag vill ha fler.
    Jag skaffade min första i oktober förra året. Nu har jag två. Innan året är slut har jag förmodligen två till.
  • KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 09:49:30 följande:
    Har inte du en Barcelona tatuering?
    Nä. Däremot en VfL-Wolfsburg-tatuering.
  • KlasKristian
    Velour skrev 2011-05-13 09:51:08 följande:
    Jo, det har jag sett och hört. Jag får nog koppla på självdisciplinen där...

Hur många har du? Vad har du för motiv? 
    Två.

En med "mitt" fotbollslags klubbmärke och en med svenska och tyska flaggan smakfullt inlindade i varandra. Båda på vänster överarm.

När lilltjejen är född tänkte jag ge mig på att få ungarnas namn intatuerade, med kyrilliska bokstäver (är svag för Östeuropa av någon anledning och kan folk gadda in random kinatecken kan väl jag gadda in några ryska). Har också någon vag idé om tribut till min musiksmak och ett av mina favoritband på vaden, får väl se om tatueraren kan göra något med idéerna...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...