Inlägg från: Anton Chigurh
|
-
-
-
Va i helvete, varför kan jag inte posta med bara en rolig gubbe. Glöm texten i detta inlägg !!!!!Jäjd skrev 2011-05-13 00:08:46 följande:Ja min favorit. How did u knöw?
-
Jag me, så :Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 00:12:08 följande:Nu ska jag typ sova...
Godnatt, alla mina underbara damer, och sov sött, dröm om Anton.......... -
Livet är vad vi gör det till, min kära Maria,Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 22:41:03 följande:Jag har tråkigt
"Vårt sätt att leva är en inre svaghet, det gör oss bundna, eftersom livet är ett sökande efter andras bekräftelse. Vi blir bundna till att vara på ett visst sätt.
Egentligen är det friheten som vi hela tiden söker."
Således är du bara sugen på lite Pöka, egentligen, hur du ordnar till med det suget överlåter jag till dig själv. Men jag önskar dig all lycka till, min kära Maria, all......lycka till.
l -
Jag kan för fan inte skriva KNULLA heller, inte till en respektabel dam som Maria, hon går i taket för mindre, och jag vill för allt i världen undvika att uppröra en kvinna jag är djupt förälskad i.TheCoopers skrev 2011-05-13 23:02:40 följande:pöka ? vilket OSEXIGT ord
Fattar du, eller ??? -
Usch då. Skäms.Jäjd skrev 2011-05-13 23:08:37 följande:Jag säger nog knulla till Maria minst 7 ggr om dagen.
-
Jodå, Anton förstår precis vad du menar, måste va ett rent helvete, men jag är övertygad om att du står emot alla frestelser Jaded slänger till dig. Faller du, Maria, är mänskligheten förlorad för alltid, så var stark min kära, var stark.Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 23:18:31 följande:
Mmm det är ganska jobbigt. Det är så svårt att stå emot dekadensen.
Jag försöker liksom vara proper, förstår du vad jag menar Anton?
Jag försöker stå emot det sexualiserade samhället och stringtrosor.
Men Jaded bara säger knulla hela tiden!
Whatever happened to make sweet love liksom?
Fast jag måste hålla med om att raffset och string ihop är.......hur skall jag säga, jo, soligt, på ett vackert sätt. Eller jävligt sexigt då. Fast det är, som sagt, en parantes. Och inget annat. -
Jösses, tur att inte Anton är på jobbet just nu. Gillar dina paranteser ihop med Jadeds läppar. Mycket.Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 23:41:17 följande:Fast min personliga favorit är helt näck i stay-ups, höga klackar och röda läppar.
Mer än så behövs verkligen inte.
Less is more.
Detta var också bara en parentes. Utöver den bibehåller jag min respektabla ställning.
Sist Jaded visade sina läppar i en closeup samt associerade till en mycket angenäm syselsättning renderade det i en kvarsittning vid skrivbordet i 55 minuter.
Förövrigt gläder det Anton å det grövsta att du tagit formuleringen "Pöka" till ditt eminenta ordförråd. -
Ungefär. Kanske tog jag i lite grann. Möjligt att det inte var mer än 54 minuter. Det var under 1 timme, men definitivt mer än 53 min. Ja, 54 min är nog närmare sanningen. Ber om ursäkt.Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 23:56:18 följande:Tog det verkligen 55 min?