Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-19 23:19:02 följande:
    Ok. Tar en som både du och jag gillar då

">

" target="_blank">

Shit vilken vacker kvinna, om det nu är coumba gawlo som syns ensam i bild lite då och då, röd topp å gula byxor. Och vilken kropp sen...riktigt jävla grann.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-20 00:29:00 följande:
    Hela jääävla samlingen kvinnor där Tungan ute
    Håhå Cool
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-20 00:44:56 följande:
    Antar damen är mer intresserad av mitt allmäna stånd?
    Det var fan va du får till det..........Cool
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-20 00:48:32 följande:
    Alltså I didn´t see it coming. Jag trodde min elaka diss skulle få honom att börja grina.
    Jaa...jo, jag tycker nog du är lite väl illvillig mot stackars Bävern, jag gillar honom skarpt, men min kära Jaded, jag kommer aldrig sluta älska dig för det. Hjärta

Hata inte Bävern för hans åsikter, respektera att han har dom, även om du inte delar åsikterna ifråga. Ja, jag vet, Bäverns åsikter går stik i stäv mot att vad du representerar, Jaded, men iaf, respektera att han har dom. Han respekterar dina. Även om han inte delar dom !!!

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 01:06:23 följande:
    Skönt att Jaded slipper tävla med Bävern för din tillgivenhet...
    Vet inte om jag missuppfattar här, men antyder du vissa gay-tendenser från mitt hål är du lite fel ute.

Att jag skulle dras till män av den orsaken är lika troligt som att Dalai Lama skulle suga av Mr Obama offentligt.

Föga troligt, således.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 01:15:31 följande:
    Men med mig och Jaded också?
    Det var en annan femma, boka för helvete omgående.................
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 01:18:05 följande:
    Kolla nu Anton...
    Anton Chigurh skrev 2011-07-20 01:16:46 följande:
    Vet inte om jag missuppfattar här, men antyder du vissa gay-tendenser från mitt hål är du lite fel ute.

Att jag skulle dras till män av den orsaken är lika troligt som att Dalai Lama skulle suga av Mr Obama offentligt.

Föga troligt, således.
    Jaja, nu börjar det bli för mycket för mig, ni får ha det riktigt gott allihop. Hörs sen.

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2011-07-20 01:21:25 följande:
    Jaja, nu börjar det bli för mycket för mig, ni får ha det riktigt gott allihop. Hörs sen.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 11:05:57 följande:
    Carpe Diem !
    ....om vi nu skall prata latin föredrar jag nedan :

sic vis pacem, para bellum
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 11:11:00 följande:
    Jag föredrar "in vino veritas".
    Nu dricker jag ju inte alkohol, så.......

God morgon förresten, min sköna. {#emotions_dlg.flower}

Har glömt å fråga vad du tyckte om filmen. FÖR DU HAR VÄL TITTAT PÅ DEN ???
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...