• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-10 09:29:32 följande:
    Ba man bia. Oskyldig
    You wish!
    Ja men, jag syftade på mitt god morgon. För det var ur minnet. Jag kan säga Aser Be Khejr också. Men det vore ju lite tidigt. Drömmer
    Sobh be kheyr var rätt men man Asr be kheyr. Aser låter arabisk. (Bara en liten rättelse )
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-10 09:34:00 följande:
    Förvånad

Hahahahahahahahahahahahaha!

Varför lyssnade jag inte på NGWP´s varningar?

*Zebran försöker desperat stänga pandoras ask* Flört
    Japp så går det när man inte lyssnar på den sexuellt hämmade i tråden!
  • Druid
    Quintus Zebra skrev 2011-05-10 09:34:47 följande:
    Tror det var du och NGWP som diskuterade, och så la jag mig i när du pratade om spelare som inte sjöng nationalsången.
    Då svek mig inte minnet totalt då. Puuh, då behöver jag inte oroa mig över att bli senildemoent än då. Drömmer
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 09:39:21 följande:
    Ja sa jag inte att vi behöver flera invandrare i hockeylandslaget...?
    Jag borde givetvis ha insett att du måste ha varit skurken i dramat. Flört
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-10 09:34:00 följande:
    Förvånad
    Hahahahahahahahahahahahaha!
    Varför lyssnade jag inte på NGWP´s varningar?  *Zebran försöker desperat stänga pandoras ask* Flört
    Hehe, bli inte desperat. Säg åt mig att sluta så slipper du mina inlägg. Solig
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 09:40:58 följande:
    You wish!
    Ja men, jag syftade på mitt god morgon. För det var ur minnet. Jag kan säga Aser Be Khejr också. Men det vore ju lite tidigt. Drömmer
    Sobh be kheyr var rätt men man Asr be kheyr. Aser låter arabisk. (Bara en liten rättelse )
    Ja, ja klaga bara, gör du det. Det här har jag dock absolut inte fuskat med. Oskyldig  اسم شما چیست
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-10 09:42:01 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 09:39:21 följande:
    Ja sa jag inte att vi behöver flera invandrare i hockeylandslaget...?
    Jag borde givetvis ha insett att du måste ha varit skurken i dramat. Flört
    Var snäll. Jag har huvudvärk.
    Det finns två getingar här omkring som är helt sjuka i huvudet. Så fort jag öppnar en dörr kommer de in, sedan flyger de till helt puckade ställen som in mellan papper och in i en gitarr!
    Vad vill de?
    Bygga bo?
    Dö?

Alltså riktigt STORA getingar, eller bin. Jag har aldrig förstått skillnaden...
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-10 09:45:25 följande:
    Ja, ja klaga bara, gör du det. Det här har jag dock absolut inte fuskat med. Oskyldig  اسم شما چیست
    Mäh, jag har gett dig en massa beröm. Solig

Angående frågan du har ställt. Gissa? Till och med du borde klara av det. Tungan ute
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 09:43:42 följande:
    Hehe, bli inte desperat. Säg åt mig att sluta så slipper du mina inlägg. Solig
    Hehe, nejdå. Inte vill jag slippa dig. Solig

Försöker bara uppehålla min image som pryd Oskyldig
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 09:41:05 följande:
    Japp så går det när man inte lyssnar på den sexuellt hämmade i tråden!
    Dagens läxa!! Då vet jag inför framtiden ... Skrattande
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 09:46:19 följande:
    Var snäll. Jag har huvudvärk.
    Det finns två getingar här omkring som är helt sjuka i huvudet. Så fort jag öppnar en dörr kommer de in, sedan flyger de till helt puckade ställen som in mellan papper och in i en gitarr!
    Vad vill de?
    Bygga bo?
    Dö?

Alltså riktigt STORA getingar, eller bin. Jag har aldrig förstått skillnaden...
    Det är förmodligen västafrikanska parasitdödsgetingar. De sputar in larver i blodomloppet på sina offer som cirkulerar och fäster sig med små hakar i hjärtat. Där lever de tills de är tillräckligt stora och söker sig ut ur kroppen. När de gör det så tar de sig vanligtvis ut ur alla kroppsöppningar, men det är inte ovanligt att de äter sig rätt genom huden också. Det är ofta dödligt. Flört
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...