• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:31:14 följande:
    Att de inte sjunger nationalsången är för att de inte kan den eller för att de skiter i den . .. och då kan vi inte skylla på svartskallarna eftersom det faktiskt är mest svennebananer som spelar .

JAG ÄLSKAR förövrigt Hockey .. what a sexy sport !!!!!
    Hockey? Obestämd Du är bortom all räddning. Försvenskad. *Skakar på huvudet*

Det ska vara Fotboll.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:34:03 följande:
    Vilken mening tog emot? Jag skrev så provocerande att jag inte vet vilken mening du menar.
    Vad då "araber har hett temperament"???

Demon
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-10 08:21:50 följande:
    Har man bra spelare så bör man gå långt. Så även Frankrike. Men problemen är av samma karaktär som så ofta fått rykten om splittring inom det holländska landslaget att florera. Sveriges största fotbollsframgångar var med i princip bara svenskar på planen. Detsamma gäller Tyskland mfl. länder, så att mångkulturella fotbollslandslag skulle vara bättre är inte någon slags sanning.

Så vad skulle Frankrike göra då, menar du? Med de problem som existerar i Frankrike och dit vi är på god väg i Sverige, så är det inte särskilt konstigt att de börjat försöka föra en mer restriktiv invandringspolitik. Trots det så har Frankrike ändå gigantiska problem med no go areas och dylikt.
    Nej, det är ingen sanning.

Men sanningen är ju att Frankrikes bästa landslag genom alla tider var det de hade mellan 1998 och 2001, och det var vad jag vet inga direkta konflikter i det laget trots mångkultur.

Frankrikes situation är enormt olik Sveriges!

Vad skall Frankrike göra? Ja, inte ska de ägna sig åt en politik som uppenbart bara gör allt värre? Och vi borde ju titta på Frankrike och se vad SD´s politik leder till. Tror man på allvar att ökat hat i samhället mellan grupperna minskar konflikterna?

Lösningen är självklart det motsatta: d.v.s. ökad tolerans och minskad diskriminering så att ungdomarna i förorten känner att de har en chans att lyckas i samhället...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:36:44 följande:
    Hockey? Obestämd Du är bortom all räddning. Försvenskad. *Skakar på huvudet*

Det ska vara Fotboll.
    Ja men det också ! Såklart det .. just nu är jag hooked på Mr Edinson Cavani ... !! Tjiihooo vikken spelare
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:32:35 följande:
    Naaaaaaw, kramar om Druid.
    Synd om honom Bakis. Han är inte van att umgås med två blattetjejer med hormonerna upp i halsen på dom.
    Det är ju bara på morgonen hormonerna befinner sig där, innan vi hunnit trycka ned dem... Drömmer
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-10 08:36:56 följande:
    Vad då "araber har hett temperament"???

Demon
    Mmmmm, vad kan jag menas med det Bakis? Försök nu ditt bästa att inte bekräfta mina fördomar med allt du är värd. (Slår vad om att det tar mindre än 5sekunder innan du har bekräftad mitt påstående )
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:37:39 följande:
    Ja men det också ! Såklart det .. just nu är jag hooked på Mr Edinson Cavani ... !! Tjiihooo vikken spelare
    Jag gillar inte att hockeyspelare är heltäckta och förtryckta.
  • I Blackrose I
    Bakis

Tror du är det enda som kommer förstå skämten.

">

• TheCoopers
    Noun skrev 2011-05-10 08:38:51 följande:
    Jag gillar inte att hockeyspelare är heltäckta och förtryckta.
    hahhahahaha !
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-10 08:38:01 följande:
    Det är ju bara på morgonen hormonerna befinner sig där, innan vi hunnit trycka ned dem... Drömmer
    Du menar innan våra män hunnit trycka ner dom.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...