• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-07 22:33:49 följande:
    Du är den skarpaste spaden i den här sandlådan Rose. Gråter
    Jag kan er killar bättre än något annat i mitt liv. Ni har varit ett kärt forskningsområde i mitt liv.

*Kramar om*
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    poirot skrev 2011-05-07 22:34:48 följande:
    Om det är till någon tröst så har jag bara haft sex med en person åt gången och tycker att det där andra mest verkar jobbigt. 
    My lips are sealed, locked and glued up.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 22:33:57 följande:
    Jag är här som sagt 6 månader till med undantag 3veckor i Sommar då jag åker ner till Iran igen. Ska fixa en fristad hemma hos pappa så jag kan sitta i lugn och ro och "chatta" med er. Det ska väl gå att fixa på något sätt. (Försöker intala mig själv att det blir bra)
    Du kan väl träna honom åt mig? Om du klarar det utan att förstöra..? ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-07 22:34:13 följande:
    I natt! Flört
    Do that.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • poirot
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:35:52 följande:
    My lips are sealed, locked and glued up.
    Men allvarligt, jag har inte simultankapaciteten att hantera flera! 
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • poirot
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:37:42 följande:
    Fast de kan ju hantera dig...

*går och virkar*
    Nä, jag vill vara den som hanterar. 
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:26:14 följande:
    Hahahaha du är så skön.

Mitt i dekadens, fontänorgasmer, 60-åringar, smisk, trekanter, sexkanter, underkastelse osv, kommer du med skönt seriösa inlägg.

Sluta aldrig med det.
    Ingen risk!

Jag har som sagt umgåtts med kåta halv- och helperversa killar i hela mitt vuxna liv, så jag är mer van än jag har låtsats om. Skillnaden med er är ju att merparten av er skulle kunna debattera ner mina machokompisar i fosterställning på ett par minuter.

Ni är ju inte bara dekadenta, ni är ju vettiga också!

Och i sådant sällskap hänger jag gärna.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...