Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-08-29 09:52:06 följande:
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Puss på dig !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-08-29 10:08:02 följande:
    Solig
    *kommunicerar med smileys* 
    hahahha det funkar bra !
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:26:23 följande:
    Trodde aldrig detta skulle ske, men jag ger tummen upp för ett av dina inlägg.
    hahhaha plötsligt händer det !

Men jo jag föredrar hårigt framför slätrakat över hela kroppen .. det känns lite .... hmmm urk ?

Nu menar jag ju inte att jag vill ha en man som är som en hårig matta över hela kroppen . Men vanlig behåring ... jo tack det blir bra
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:36:37 följande:
    Ja, nog tycker jag att man ska trimma sig lite här och var, om jag ska vara seriös.
    Jo trimma är fint . Raka hela kroppen ... nej .. kala ben på en man ?
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:51:41 följande:
    Naturligt ickehårig (typ tunna eller glest med hår) kan jag köpa.
    Men inte någon som medvetet gör sig av med allt hår...ocoolt! 
    precis !
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:11:31 följande:
    Enligt vem? Ja, jag vet att män generellt har mer hår på kroppen än kvinnor men nej, en man som inte har hår på kroppen eller har minimalt med hår kan vara lika manlig som en hårboll.
    Ingen kommer någonsin lyckas få ner mig med en hårig K*K. Kräks
    men en kuk kan väl inte vara hårig .. eller det har jag aldrig sett iallafall . Nu är jag ingen kuk expert ... men en hårig kuk ? really?
  • TheCoopers
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-08-30 09:35:07 följande:
    Hårigt ollon??? Det låter läskigt.
    Låter mer än läskigt ........
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:14:36 följande:
    Nackskott på kvinnor som har utländska män?

Brukar du läsa på Flashback? Det kommer en del galna trådar på FL ibland, men om du vill kan jag länka dig till minst 10 trådar på flashback, med åsikter som jag inte anser har en plats i vårt moderna samhälle.

Handlar om allt från pedofiler, snubbar som drömmer om att våldta, massor av trådar om "negrer" och rent ut sagt asrasistiska trådar.

Det är inte svårt att behandla sina medmänniskor med lite respekt. Online eller IRL.
    Sitter man och är så hatisk på nätet, som många är, vågar jag påstå att man inte mår helt ok. Därför är flashback obehagligt.      
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-30 17:24:09 följande:
    Det där tror jag inte på förrän jag ser det, men jag vill nog inte se det... Snacka om vanskapt.
    Ja stackars människa ...
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-01 21:34:17 följande:
    Har inga pengar alls. Alltså inte ett öre, har tom obetalda räkningar Förvånad
      neeej men så kan det väl inte vara ? På riktigt ?

*får ont i magen*
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-02 13:33:56 följande:
    Vi har pengar som ska skickas hit men de är så jävla slöa, jag blev lovad att de skulle komma senast den 31a så jag fixade lite så att vissa "mindre viktiga" räkningar skulle dras igår, de brukar ju inte bry sig så mkt om det blir en eller två dagar sent, men pengarna har inte kommit ännu.

Jag fick knappt nån lön den här månaden för jag varit sjuk en massa så jag prioriterade typ mat och sånt man behöver för att överleva.. Känns som kreditkort och skit kan vänta eller gå till inkasso. Tror inte de stänger av tv och internet och sånt förrän det är nån vecka sent iaf
    Åh stackare ! Hoppas pengarna kommer snart !

Annars får någon i ditt hushåll ( inte du ) pimpa ut sig själv hahahhaah
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-06 12:21:33 följande:
    Men alltså ni är såna jävla pussies! Sverige är skyddad verkstad och har varit aslänge, ju mer vi blir en del av världen med hjälp av internet och tv och FLYGANDE MASKINER (även kallade flygplan) ju mer kriminalitet kommer vi ha här, det är naturligt och human nature. Självklart bidrar invandringen till detta, eftersom fler människor = fler kriminella. Men hur farligt ÄR det egentligen!? Är du rädd? En vuxen karl?? Jag är kvinna och gravid och jag är fan inte rädd, jag jobbar med människor varje dag, både aggressiva galningar och vanligt folk men jag är inte rädd.

Ni nationalister är så satans fega att jag vill kräkas. Och oftast är det män också som skriker högt om detta. SERIÖÖÖÖST.
    Hjärta
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-06 19:06:49 följande:
    Så du Rose och Skarpis är kåta på Sumpis?
    Så lovely. 
    Ja det var jävla va kåta folk är här ... och på Sumpis dessutom ...  hmmmm ja jag vet inte jag ...
  • TheCoopers
    Noun skrev 2011-09-06 21:08:40 följande:
    Får du ligga?

Jag levde i öken 6 månader varje graviditet Rynkar på näsan  
    min sambo vill för fan ligga hela tiden ... Jesus Maria ! inte ens när man är preggo får man vara ifred !

hahahah
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-07 10:12:19 följande:
    De första månaderna hade jag ingen lust alls, nu är jag kåt hela tiden..
    Jo det brukar vara så   Just nu är jag inte ett dugg intresserad ....
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-09-09 18:54:07 följande:
    Här var det livat...
    här var det glatt
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-09-13 21:25:29 följande:
    Fan vad gött att elitserien dragit igång! Någon mer härinne som är intresserad?
    eh nej
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-09-14 18:11:16 följande:
    Har Kuba något hockeylag?
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-09-14 10:49:47 följande:
    Sådär. Sambon är fanatisk modoit så jag följer dem lite halvt. Sedan Västerås IK gick i konkurs och återuppstod är jag dock mer intresserad av lägre divisioner (läs Allsvenskan) när det gäller svensk ishockey.
    Jaha, där ser man. Allsvenskan är inte så dum den heller, men jag är mer intresserad av elitserien då mitt hjärta pumpar för Linköping.
    Kuba ? Det tror jag inte men du kan ju googla ?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...