Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Anton Chigurh skrev 2011-08-09 14:13:26 följande:
    Vi droppar det nu, Jaded, börjar bli tjatigt.

Och nä, det är inte Beaver. Han lever än, såvitt jag vet.
    börjar?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-09 19:01:13 följande:
    Alltså det gör mig skitirriterad att så många inte förstår...

Jag har bott (som alla vet eftersom jag ofta påpekar det) i London länge, min dotter är född där och jag har bott i många områden, mest Brixton och Clapham i södra London.
    Skillnaden mellan London och Sverige (om man ska jämföra stad med land) är att de flesta svarta har bott där i så många generationer att ingen skulle få för sig att kalla dem annat än britter.
    I London kan din tandläkare, advokat, polismannen, läraren osv vara mörk. I Sverige är det extremt ovanligt och svenskar tenderar att se på alla mörka som "icke svenskar".
    Har en vän från Frankrike som vittnat om samma sak, uppvuxen i Frankrike, rest mycket till London, bor nu i Sverige...i London blandas folk, att vara mörk är inte alls samma stigma som i Sverige, i Frankrike har man inte kommit lika långt där är det svårare att ta sig fram som mörk. I Sverige är vi på något jäkla amöbastadie där alla mörka är icke svenskar och där upproren i London har med "invandring" eller "invandrare" att göra.

Vilket man kan stoppa upp i arslet på en gång.
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-08-11 16:23:47 följande:
    För att min störda man har varit sur för ingenting hela dan, han pratar inte med mig ens. Jag vet inte vad jag gjort.
    han har ju PMS såklart
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-11 18:01:35 följande:
    Ok, detta har jag hört många gånger.

Kryp upp i hans knä, fråga honom om han behöver något, vad som är feeeel, spela på hans samvete och manliga svaghet för dig.

Skål
    Jag tror på att ignorera skiten ur han . " Jag krusar inte skit så länge jag är skit själv " brukar min kloka mor säga ...

• TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-08-11 18:59:43 följande:
    Ja jag kör på det nu, har satt på mig hörlurar och lyssnar på musik.
    Bra så kan han sura tills han har lust att bli glad
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-08-11 19:12:13 följande:
    Jamen precis, jag har sprungit runt här hela jävla dan och daltat. Och grejen är att jag köper det inte heller för långt innan han klämde ur sig att han var arg på ig själv så frågade jag vad jag gjort och han ba fräste "tänk lite!!!!!!!!!"

Jag "tvingade" honom att komma hem från en kompis med mitt åkkort imorse eftersom mitt passerkort till jobbet låg i samma plastficka, och han var lite missnöjd och tjurig över det eftersom han var trött och det var dåligt väder, men vafan så farligt kan det väl inte vara?
    eh ? Ja han har då tur att han inte är tillsammans med en tjurskalle som mig . Då hade han suttit och tuggat på ett åkkort just nu ..

Skrikandes
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-08-11 20:09:16 följande:
    Vadåra? Måste jag knulla runt eller? Jag vill inte ha nån annans kuk i mig faktiskt.
    Flera kukar än en per gång kan aldrig vara bra ...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...