Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Mandi74 skrev 2011-05-12 19:53:23 följande:
    Folk får syssla med vad dom vill, men ska man blanda in andra så ska alla parter vara med på det.

Men orkar ff inte hålla en diskussion igång, så jag tänkte att Rose kunde in och kicka lite as åt mig.
    Vilken tråd är det? Jag kanske inte kan kicka ass där, men moralisera och spy galla är jag bra på
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 20:44:51 följande:
    Jag skulle aldrig ha sex med en hund då det är det heligaste djuret jag vet. Vet inte hur jag ställa mig till sex med djur (hund) när det gäller andra. Dom har ju inte samma synsätt som jag har så jag kan inte förvänta mig att mitt moral ska gälla dom också. Det får dom ta itu med sitt samvete. Jag tänker inte agera moralkärring till en handling som inte är illegalt.
    Jag är ingen relativist direkt så jag har åsikter om precis allt. Sen får folk förhålla sig till mig på nåt sätt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 21:28:16 följande:
    Felåt då..
    Velour skrev 2011-05-12 19:55:15 följande:
    Vilken tråd är det? Jag kanske inte kan kicka ass där, men moralisera och spy galla är jag bra på
    *s* fick hjäpa sonen med tv-spelet och nu är du borta, men här är den.  Du får kicka as när du kommer tillbaka, vet att du kan.
    Tända på djursex?
    Tack för länken. Jag skrev nåt sketet i den, men det var ingen ass kicking. Kanske lite provocerande på sin höjd p.g.a. ordvalet "självklart" i meningen
  • Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-12 22:15:02 följande:
    Jag skriver inget där, bara läser. Har gett upp beträffande hon den där för länge sedan.
    Låt mig gissa nicket. Det har initialerna L.D?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:56:27 följande:
    Thats why we love you!
    Dito bäjb!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 23:03:20 följande:
    Det har jag också men just moralpredikan håller jag mig undan från. Folk får stoppa in vad fan dom vill i sig själva och trycka in "den" i vad dom behagar och så länge det är lagligt så bryr jag mig inte.
    Har vi inte fått nog av moralpredikan?
    Men alltså, det är nog få som verkligen går omkring och säger till folk vad de ska göra eller inte göra, typ lägger sig i på ett direkt sätt. Så där gör inte jag, möjligtvis med min son då, men det är en annan femma Tungan ute. Däremot ifrågasätter jag som fan. Hur DET uppfattas kan jag nog inte riktigt bestämma. Vissa kanske då tycker att jag moraliserar, andra kanske tycker att jag jämt kritiserar och några håller bara med. Beror ju på vad man pratar om. I alla de här diskussionerna vi alla deltar i här på FL diskuterar ju folk mot varandra hela tiden, men jag ser sällan nån som skriver "du får inte göra så" (så länge det inte handlar om nåt som verkligen är olagligt eller riktigt farligt). Dock ser jag att motparterna försöker argumentera för sin sak istället och försöka "omvandla" varandra genom just argumentation. När jag t.ex. argumenterar mot en, säg nazze, så argumenterar ju både han och jag för våra åsikter. Sen om han tycker att jag är moralkärring så får väl han tycka det. Isåfall är han en jävla moralkärring själv eftersom han å sin sida argumenterar ju för sin sak. 

Näää, moralisering ser jag som när en person hela tiden säger till mig vad jag måste göra, inte får göra osv. När det gäller argumentering och ifrågasättande så ser jag det på annat sätt även om man utgår från sin personliga moral och värderingar.

NÖJD ELLER?!?!?Cool 
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 23:04:36 följande:
    *s* ska kolla in vad du skrivit med en gång!
    Äh, djursex är inget jag engagerar mig i. Tycker bara att det är så äckligtKräks Sen inget mer liksom.
  • Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-12 23:05:38 följande:
    Jag väljer att varken bekräfta eller dementera.
    Mmm, jag förstår. Och håller med det du skrev innan. 
  • Velour
    Anton Chigurh skrev 2011-05-12 23:13:17 följande:
    Jaa...jo, det är nog möjligt, men Nadine Beiler är fan så mycket snyggare, så om jag skall välja nån att sätta på blir Nadine det självklara valet.

Eftersom Jaded inte deltar. Tänkte det var bäst å klargöra det !!!

Dessutom syns det ganska väl vad Nadine suktar efter här.........
    Båtflyktingen har anlänt!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 23:20:30 följande:
    Vi borde träffas. Vet ni singelmammatråden?
    De har kryssningar. Eftersom vi är för övferklassiga för Cinderella, tänkte jag föreslå en skumpakväll på något flashigt ställe.

Vem är på?
    Fatta vad kul vi skulle ha!!!
    Jag. Men ska det bara vara tjejer där?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...