Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-11 23:08:35 följande:
    Grejen var att jag och NG hade en diskussion om att hon kallade Druid för Druttis och jag skrev "Börja bara inte kalla honom för Dodol" och för att se om jag kan hitta en översättning till ordet så googlade jag på ordet och fick fram wiki-sidan. Jag tror iochförsig att dom sista namnen i listan är ditsatt av en skojig iranier. Omd u kollar så har dom inga förklaringar vilket dom andra har men att det finns en delikates som heter Dodol räckte för att ge mig hostattack idag.
    Ah, så det var så det gick till!

Mmm, såg de sista orden och de gav inte riktigt samma reaktioner som de med förklaringar. Men då vet man vad man helt öppet får suga på i det landet  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 23:10:41 följande:
    Mi nah no haffi deal wit dat!!!!!!!
    Meeen, att jag inte anade. Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka. Och Svan-kvinnan också
  • Velour

Jade, är du och Nice Girl irl-vänner?

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-11 23:44:25 följande:
    Såklart! Hjärta

Märks sådant?
    Näääää Drömmer

Och så har jag läst er blogg också. Superkul!
  • Velour

Blev ni vänner här på FL eller kände ni varann sedan innan?

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-11 23:51:59 följande:
    Hahaha, ja vi är väl lite special och kanske inte nödvändigtvis i positiv bemärkelse. Irl med modifikation kanske jag ska säga utan att outa vår business totalt inför alla internetpervon där ute Drömmer

Vi träffades här! I otäcka SD- och religionstrådar där spontan kärlek uppstod omedelbart och sen dess har vi hållit ihop i vått och torrt.
    Finns ingen kärlek utan bråk, iallafall ingen äkta.
    Oj, vad intressant

Sen blir jag ju supernyfiken också!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 00:01:35 följande:
    Mmmmm haha
    OK, du vill säga A men inte B, I respect that.

Så vilken av er är den prydliga och vilken är den perversa?  
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 00:10:35 följande:
    Hahaha, du får fråga Nice G imorn Jag vill inte få smisk ju! Så jobbigt när det händer.

Oh, utmärkt fråga men efter en hel del identitetskrisande från min sida mest, och lite allmäna skruvade bollar och en massa ny insikt tror jag ändå att hon är den perverse men på ett sjukt bra sätt och jag är den prydlige. Oskyldig En rakt igenom good girl helt enkelt med lite andra fetischer fast ändå samma host host.... *rodnar oskyldigt*
    Det låter riktigt naughty ju...

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 00:16:31 följande:
    Usch, ja... Skenet bedrar ibland, men i positiv bemärkelse just nu Drömmer
    Ibland är det precis som man trott dock. *försöker vara så luddig som bara möjligt*!
    Haha, verkligen.

BTW, du skriver väldigt bra i den andra tråden, den som handlar om att sudda ut kvinnor av respekt. Att uttrycka sig så himla bra är en talang! 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 00:25:16 följande:
    Men gud vad snäll och fin du är! Hjärta Tack!!
    Varsågod
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...