Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 10:01:08 följande:
    Ett hemligt
    Det är verkligen bara 2-3 personer som vet. Det är en ganska dyster historia egentligen. Inte tatueringen i sig, utan vad den står för och varför jag har den (nej - inga döda barns namn tatuerade på kroppen, det är ngt annat).
    Men jag har haft den länge 8 år kanske.
    Nämen, en hemlig tatuering? Beklagar dock att historian bakom den är dyster...
  • Velour

Hur står det till med piercingar på er? Har ni några som inte sitter på öronen?

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 10:12:31 följande:
    Yep.
    En i tungan som hängde med i 11 år, sedan tog jag ut den och sedan satte jag tillbaks den.
    Men du då?
    Så pass länge? Då blir den ju nästan som en kroppsdel till slut Tungan ute 

Nej, jag har bara haft en näsring förut, och idag har jag bara i hål i öronen. 
  • Velour

Nu ska jag iväg, men var snälla mot varann

• Velour
    Druid skrev 2011-05-14 02:41:02 följande:
    Ja, det är hemskt med white trash. Ännu mer hemskt är det dock med black trash. Flört
    Äh, mer och mer...trash som trash liksom. Sedan har vi yellow trash, red trash...och sen vet jag inte. Jag vet inte vilken kategori folk från Mellanöstern passar i. Black är ju fel samt yellow och red. Någon form av white måste det vara. Men sen finns det ju variationer där som heter duga.

Äsch, kan inte vi bara säga trash och skippa färgerna så blir alla nöjda? Tungan ute
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-14 12:36:09 följande:
    Japp, jag säger ofta bara trash faktiskt...

Är man trash så är man.
    Jag tycker att man borde göra skillnad mellan trash och kvalificerad trash. Ena är trash i "underklassen", andra är trash i "överklassen".
  • Velour
    poirot skrev 2011-05-14 12:40:05 följande:
    Nä, de är egentligen samma skrot och korn. Om man vill kan man ju säga champagnetrash. 
    Ja, precis, champagnetrash. Det blir bara bättre sociologiskt om man säger trash och kvalificerad trash
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-14 12:40:37 följande:
    Mmm intressant tanke. Och jag håller med.
    Low Trash och High Trash?
    Hahah! Det var en rolig benämning. Ska vi ha med medelklass också, tycker du?
  • Velour
    poirot skrev 2011-05-14 12:42:16 följande:
    Källsortering? 
    Mmm, fast då ska de alla in i samma korg. När de ska möta samma öde ska det inte finnas någon skillnad.

Meh, det är ju redan så...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...