Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-15 10:26:41 följande:
    Ja precis, han är blåögd. Nykastrerad dock, annars hade jag försökt övertala dig till parning.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:21:15 följande:
    Ah...

Era katter ligger flera samhällsklasser över min katt.
    Jag (som vänstervriden PK-människa) tog givetvis min katt från ett katthem. Alltså hennes mamma hittades med kattungar under en bro, hade inget hem, togs in och jag valde den nästan blinda katten, för att jag är så solidarisk och trodde att ingen annan skulle vilja ta hand om henne

Nu är hon ju 3 år och vet vart alla möbler står så hon springer inte in i dörrar lika ofta hahaha...bless her...
    Katten jag hade innan var döv.
    AHAHAHAAAA!

Välkommen in i gänget Druid!!!
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-15 10:26:41 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:21:15 följande:
    Ah...

Era katter ligger flera samhällsklasser över min katt.
    Jag (som vänstervriden PK-människa) tog givetvis min katt från ett katthem. Alltså hennes mamma hittades med kattungar under en bro, hade inget hem, togs in och jag valde den nästan blinda katten, för att jag är så solidarisk och trodde att ingen annan skulle vilja ta hand om henne

Nu är hon ju 3 år och vet vart alla möbler står så hon springer inte in i dörrar lika ofta hahaha...bless her...
    Katten jag hade innan var döv.
    Jag har två huskatter också, den ena av dem var en katt som blivit utslängd, så även jag har gjort en god gärning. Flört
    Vad gulligt
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2011-05-15 10:24:02 följande:
    Ha ha.

Det kan bli mycket billigare också, om du köper en med någon smärre defekt.

Annars vet jag att den uppfödaren jag köpte av sålde kastrerade honkatter då de gått ur aveln. typ 4-åringar.
    Hur mycket kostar de då?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-15 10:37:49 följande:
    Jag anser det smått omöjligt å kastrera en honkatt. Vilseledande reklam i allra högsta grad.
    För oss funkade det!
    Men hur menar du?

Vi gjorde det främst för att hon var sjukt jobbig när hon löpte, du vet, skriken, krypa in överallt och typ hänga efter mig som en unge i mitt ben...när vi kastrerade henne blev hon mycket lugnare på det viset, att hon sedan är lite ombytlig, ja det skyller jag på könet.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...