IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Man märker verkligen att alla är i en period med stiltje nu man mår hyffsat bra, allt rullar på
det bör spännande i juli när alla ska på RUL
IDag ska jag åka å shoppa lite
får se om Nått passar mig
Man märker verkligen att alla är i en period med stiltje nu man mår hyffsat bra, allt rullar på
det bör spännande i juli när alla ska på RUL
IDag ska jag åka å shoppa lite
får se om Nått passar mig
Ocean: att du har lite extra illamående beror säkert på att dem är två Jag har faktiskt redan gjort en lista på allt det vi ska köpa
En säng kom min sambo hem med förra veckan som jag gärna velat ha, fanns bara få på blocket och inga på Ikea längre så vi har redan köpt den
känns konstigt att redan ha det hemma
Kopierar in det jag skrivit
sen tycker ju alla olika
Blandat ? Vagn ? Bilstol (babyskydd) ? Babygym ? Napp?hållare? ? Nappflaskor ? Semper färdig ersättning ( om ifall det skulle uppstå problem hemma, bra att ha som Back-up) ? Filtar ? Åkpåseca ? Amningskudde ? Haklappar (om dem spyr mycket( ? Bärsele ? Babyvakt500-1000:- www.barabus.se/info/28_smartson_testar_babyvakter.html Badrum ? Skötbädd ? Badbalja ? Vattentermometer ca 60:- ? Blöjor Apoteket ? Komma-hem-paket (Apoteket)331:- Apoteket Innehåller: - Nagelsax - Bepanthen - Babyolja - Babytvål - Babyschampoo - Skumtvättlapp - Våtservetter - Amningskupor - Maxibindor ? Termometer131 ? 605:- Apoteket ? Napp35:-/st Apoteket ? Amningspump179 - 575:- Apoteket ? Minifom103:- Apoteket ? Nässug99:- Apoteket ? Koksalt40:- Apoteket Kläder ? 1 Overall ? 2 Mössor ? 1 par Vantar ? Strumpbyxor ? Kortärmade Bodys ? Långärmade Bodys ? Pyjamas ? Tjockare Tröjor Barnrummet ?Säng ? Påslakan - Täcke ? Kudde- ? Spjälskydd - ? Vägglampa ?
Ocean: får man frÅga vart du är ifrån?
Vi kommer inte börja köpa allt förrän efter sommaren tror jag. Jag satt å klippte ihop lister från olika sidor och valde det jag tyckte behövdes Ni som får köpa dubbelt av mycket ska kanske börja i tid för att det blir ju så dyrt annars
Jaha då får det bli NAN istället
skönt att alla hjälper alla.
Hirondelle: du är verkligen värd att vara här! Har du plussat innan någon gång? Jättekul att du är här nu iaf
Startade en tråd för våra magbilder.
www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html
Själv börjar magen bli lite lite rund nu, men längtar efter en liten riktig kula
Hade ingen bild att lägga in nu, me tar nog en här i dagarna å lägger in. Hoppas ni med vill det
Eileen: välkommen du ska inte bli framflyttad något alls. Vet dom inte om det står du ändå på dig. Säg till dem det på RUL. jag skulle bli framflyttad 2 dagar men blev inte det pga ivf:en så stå på dig
Hos oss är det sjukhuset man gör RUL på. Det är många som ändrar efter vad dem mäter fram, men min bm sa att alla ska veta att man inte ska flyttas fram men bara du vet när det är BF så kvittar det väl kanske
Ja men då är det verkligen bara att stå på dig, gör rätt ska vara rätt. Eftersom vi exakt när bebis blev till och du kan datumet säger du bara att de ska räkna efter datumet, stå på dig Hur mår alla annars då? Min mage har börjat Mola nästan hela tiden, nu drar det inte på sidorna längre utan mer i nedre och memorera delen av magen som det händer saker
Har huvudvärk typ hela tiden, idag ska jag dricka vatten konstant och se om det kan vara det som är felet
Känner även av fogarna i svanken typ hela tiden. Men det känns fortarande inte riktigt som att man är gravid eftersom jag inget känner
Myggan: vi har exakt samma symtom. Det molvärker hos mig med! Härligt att illamående börjar ge sig Eileen: ja på mig är det det iaf
foglossningsbältet fungerar fenomenalt mot det. Köpte mitt på tradera