• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Bebiskläder köpte vi en del på Ullared annars har jag inte köpt så mycket än väntar på att få veta könet Ang. Bh så har jag gått från 75C till 80D. Jag får ute ens runt min 75C längre haha, men jag märker att 80D börjar bli försmå i kupan den med, kupan typer längre och längre ner på bröstet vi får väl se. Men jag har alltid haft 75C på yttersta spännet och köpte nu 80C för att den också passade på yttersta så jag skulle säkert tagit 85 och haft den längre in och sluppit köpa nytt snart igen Jag har vuxit mer än 10 cm runt bysten. Å jag är ändå ganska liten så min bröst passar inte kroppen snart

• SinnerSaint

Vill bara rätta att det säljs ner till strl 65 i bh på hm själv hade det varit kul att få veta vad en annan borde haft för strl innan, men knappast mindre än 75, då jag måste ha det på yttersta hacket får bli att köpa en "riktig" bh när amning å allt är färdigt för å få veta

• SinnerSaint

Ja, det har du nog helt rätt i Jag vet inte om jag kommer använda amningsbh för jag vill ha vadderade kupor å hittills har kg ute hittat någon amningsbh med det men jag fick rekommendation att köpa sån bh efter att man fött pga att när mjölken rinner till kan brösten växa fort å då passar ju inte den man köpt för tidigt

• SinnerSaint

Vi ha köpt både i 50, 56 och 62. Lite i varje Ang. Foglossning är det nog olika för alla för jag mår mycket bättre i kroppen om jag håller mig stilla. Jag försöker gå sp lite som möjligt så har jag mycket mindre ont. Foglossningsbältet är dock guld värt när jag ska gå längre bitar

• SinnerSaint

Ang. Sammandragningar så har jag fått det på morgonen. Jag vaknade i morse av att hela magen drog ihop sig

• SinnerSaint

Hur ofta får du UL ocean, antar att ni får fler för att dem är två Jag ska lägga till länkarna som ni bett om imorgon

• SinnerSaint

Ocean: ja, jag kom på det nu när jag läste din uppdatering
    Tänk att det kan skilja så på våra bebisar...som är gjorda i samma stol, samma dag, nästan samma tid tamejtusan
    Era komma säkert lite tidigare eftersom de är tvillingar å jag hoppas ju gå över till nästa år å ändå är det som sagt gjorda samtidigt. Tänk vad våra kroppar är otroliga! Det kommer gå super för er å era små illbattingar, låt dem inte göra dig orolig

Anlijoos: Grattis till pojken!

No ka oi : Fick ni veta vad ert pyre är för en krabat? 

• SinnerSaint

Jag har varit säker sedan dagen vi plussade på att det är en pojk! Men vi vet ju som sagt inte SKa göra 3D UL i slutet av sept å då vet vi nog

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan