• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Nina: å, ytterligare en men två små min ena var 4-5 fast mindre än den andra å den överlevde inte, men du har gått någon vecka längre än mig Man blir ganska tagen av beskedet, men det kommer lägga sig för dig med, och det kommer gå bra vad tiden än visar

• SinnerSaint

Nypon: du ska stå på dig för många barnmorskor har ingen aning, ET är 2+2 och ÄP 2+0, det viktiga är att du gör det klart för Dem som gör UL på dig så de inte flyttar ditt BF datum alls. Min visste inte ens vad som var vad på UL-bilden, det var så länge sen hon höll på med det sa hon så undrade om gulesäcken var det andra fostret...?! Anlijoos: Japp båda hjärtanen slog, men jg tror helt klart att båda dina fina små klarar sig fint. Mina var ju enäggs, så den ena tog all näring, alla ni andra har ju två ägg och de har varsin moderkaka som de får näring ifrån då ju sp jag tror det går finfint!

• SinnerSaint

Lät lite väl sjukt kanske, men hon gjorde ju sÅklart inte UL utan jag visade henne en bild haha Såg själv hur det såg ut när man läste det nu hehe:-?

• SinnerSaint

Myggan: ja vi är ju lika långt gångna å jag kan inte ha några av mina vanliga jeans längre snart dax för mig med att köpa lite nytt

• SinnerSaint

Jag köpte igår mina första mammajeans, helt underbart! Idag var det NUPP och allt var super, levde rövare där inne härligt! Men har en cysta som måste in och kollas upp imorgon... Hoppas att det inte är Någon fara Har ont i sidorna och får ont av att röra mig ens lagom mycket. Lite tråkigt, för det kommer säkert bara bli värre med tiden Men mår annars jättebra, känns som sagt inget alls förutom ligamenten i sidorna Myggan: ja hoppas verkligen det ger med sig nu.... Orättvist om du ska fortsätta vara dålig. Men det är nog snart bra på riktigt så det inte kommer tillbaka

• SinnerSaint

Jahl: jag tyckte också det va tidigt, men himelen va skönt när man väl hade byxor som man kunde ha helt plötsligt Det gick bra idag, den är fortfarade 5 cm och den skulle väl fortsätta att kollas upp men via mvc eller nått tror jag.

• SinnerSaint

Anlijoos: du får se det som så att du kommer nu få en lagom stor mage, antagligen få hela tiden ut och får ingen riskgraviditet Min ena tillbakabildades å pyret som klarade sig såg vi igår på NUPP och den lever och mår perfekt, så du behöver nog absolut inte oroa dig Phille: du kan ju alltid gå parallellt till att börja med. NUPP kam du ju alltid ringa och boka In privat bara annars

• SinnerSaint

Sjuan: jag kände av dragningar å det lika tidigt, ånmer blir det. Känner av att livmodern växer hela tiden nu i stort sett det gör ju inte ont, men man märker att magen lever sitt eget liv Mina tarmar har Varit "fucked up" sen jag plussade, är konstans trög i magen Men jag säger som jag gjort i flera veckor nu att egentligen märks det liksom Inget alls att jag är gravid. Magen ser ju tjock ut men inte gravid precis hehe

• SinnerSaint

Härligt jahl att allt ser fint ut Jag märkte nu i morse att när jag ligger ner på rygg är den lilla kulan på magen som var lite hull innan stenhårt, så det händer nog grejjer med muskler å sånt där inne annars stramar det en del Bara. Vecka 15 idag 14+0 5 veckor så är hälften klart!

• SinnerSaint

Den 22 juli har jag RUL vet inte vad vi är i för vecka då Du Kommer tycka det är underbart, dom Rör sig så himla mycket när man ser dom man kan inte tro det när man inget känner. Ska bli kul å se om Vi känner av bebis samtidigt sen kram

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan