• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Ocean: jag ska vara där vid 14 vad vi följs åt Allt gick bra idag, min cysta var mycket mindre och skulle kollas först vid efterkontrollen efter bebis är född. Skönt. Fick direkt veta av den underbara läkaren att bebis hjärta slog och att.den mådde bra. Inte alls lika nervös inför måndag nu

• SinnerSaint

Rul gick bra igår, alla mått var dom de ska men.vi kunde.inte se könet jag tyckte mig se en snopp flera.gånger men vem vet får vänta till sept å 3d ultraljudet å hoppas få veta då

• SinnerSaint

Vi gör i lkPg för 1500:- och får en halvtimme på dvd vilket jag tror är ovärderligt Htsny; jag och sambon är helt säkra på att vi såg en snopp å pung å bm sa att "ja, jag tyckte jag skymtade det jag med. Men jag vågar mig inte ens på en gissning. Så jag tror på en pojk den särade aldrig på benen och vred sig bara med rumpan mot oss hehe Ocean: hur har det gått? Tänk att man hela tiden går och längtar till nått när man är gravid....(och har gjort ivf).... Nu vill jag till bm som blir den 23 aug. Innan var det rul osv

• SinnerSaint

Här får man inget 3D via landstinget utan man får åka till Lkpg å betala själv. Men mellan vecka 26-30 är det bäst att göra 3D för att kunna se så mycket som möjligt. Annars blir det för trångt resp att bebis inte har så mycket underhudsfett än att det inte blir så bra

• SinnerSaint

Ryggen: Jga gogglade lite å de som bor i Gävle åker till sthlm å gör 3d. www.Tittuultraljud.se
    Vi bor i Kalmar å får åka ända till Lkpg. Men det är det värt tror jag

Själv känner jag pyret varje dag nu. Jag har funderat lite på om man ska vara orolig från nu dp om man inte känner av något en dag? Finns massor med trådar där mammor inte känt bebis å så skrivit det å då har alla skrivit att det är nog ingen fara så mamman har inte åkt in förrän efter flera dagar å då har allt varit försent.
    Nu ska man väl inte gå å tänka så, men jag undrar mer om man ska vara uppmärksam redan nu då på om man inte känner av den på en dag?? Någon som vet? 

här får ni se mitt pyre Man ser handen vid ansiktet och foten i mitten av bilden

• SinnerSaint

Anlijoos: usch så tråkigt. Hoppas att det bara är tillfälligt, kan ju faktiskt vara magsjuka eller så?! Ett litet pyre: vecka 26, oki men jag skulle nog ändå bli nervös nu när man känner nått varje dag omnman helt plötsligt inte gjorde det Idag kände jag för andra gången pyrets spark på utsidan ! Hoppas sambon får göra det snart

• SinnerSaint

Jahl, har du ingen bild så man kan få se skillnad mot en själv och dig med två Idag är det vecka 22 för mig. Tiden rullar på, men jag önskar att det var typ oktober iaf nu

• SinnerSaint

Ni som lyssnat nu ler på hjärtat, kan jag rekommendera angel sound till. Den är underbar och man blir lugn av att höra bebis hjärta emellanåt :)

• SinnerSaint

Ocean: ja ni måste ju välja annorlunda till tvillingar. Men vi har redan köpt brio go å jag tror vi kommer vara supernöjda med den då den är lätt, smidig och där man kan ha babyskyddet i chassit

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan