IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Htsny: så skönt att allt ser bra ut det kan ju vad som så att det varit två men att du blött ut den ena? Men det är ju mÅnga som har blödningar genom eka graviditeten så du är kanske bara en av dem Så spännande att vänta på ditt VUL, har du räknar ut 4+4 själv eller har de på akuten det? För det de säger stämmer inte alltid. Nu när jag möter min Lill* så säger den att jag är några dagar mindre gången än vad jag är. Alla mäter ju olika å de växer ju också olika. Så om du inte själv räknat ut att du är så långt gÅngen, räkna då själv och stå fast vid det vid VUL å RUL å så vi ivf:are ska inte ändras eftersom vi vet när allt hände Blev långt... Men härligt att höra att allt går bra Å jag känner inte heller mycket fortfarande å då är jag i vecka 10 imon. Så det är helt olika, så njut nu av att du mår bra och är gravid Ryggen: spännande med vul snart också ditt Äggplock räknas som dag 2+0, så kan du ju kontrollera om det stämmer med bf sista dag med mens alltså 14 dagar innan 0+0 å sen tar man 28 dagars cykel så blir det rätt