• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • SinnerSaint

Myggan: hoppas allt löser sig. Migrän är inget roligt alls. Testa akuputur Ocean pearl: mig sa dem till att jag inte skulle skriva in mig förrän efter VUL man ska göra. Vet inte varför, antar att risken för missfall minskar när man sett hjärtat picka Jag fick se hjärtat picka på igår när jag va på kontroll igen!!! Helt otroligt! Och den lille hade växt som tusan var nästan 1 cm nu. Imorgon ska jag återigen in på blodprov och VUL och ser det nog igen, då man såg det hela tiden nu när hon rotade runt där inne, hon behövde inte försöka hitta den lille utan den var där hela tiden riktigt häftigt. Så jag skriver in mig på mödravården efter 3:e maj när jag har mitt inbokade tillväxt VUL

• SinnerSaint

chantii, vad menar du?? Grattis förresten =)

Trevligtjeje: Stort grattis och välkommen hit!! =)

• SinnerSaint

Skriv gärn in er listan också

Chantii: Jag slutade med prgesteronet på td tror jag. Jag orkade inte hålla på längre med kladdet så jag hade ett paket över faktiskt. Kanek tre dagar tidigt eller något
    Du kan ju trappa ner och ta morgon och kväll i någon/några dagar och sedan bara på kvällen i någon dag innan du slutar. Men har du starkt utslag på gravtesten och inte har haft upprepade missfall tidigare är det ingen fara att sluta med dem

• SinnerSaint

Hej Å välkommen cathy! Bara att skiva in dig i lista å känna dej som hemma sen Vilket datum hade du ÄP?

• SinnerSaint

Jag tror att alla räknar ÄP/ÄL som vecka 2+0, så FET borde ju vara typ 2+2? antar att du hade ägglossning någon dag innan fet eller? Eller sätter man in det samma dag som äL?

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan