• htsny2001

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Chantii: Oroa dig inte, VUL kan inte störra nåt!! Njut din semester!!!

• htsny2001

Phillie10: jag använder crinone. Ska använda den tills VUL och kanske till v 11-12. Har gört det innan, vill inte riskera sluta med den och förstöra nåt. Jag tror att dem på VUL är vana med allt, så det ska inte vara problem.

• htsny2001

Nu det är bara 4 dagar kvar till VUL på kliniken, då blir jag i v.8. Börjar bli jätte nervös. Haft illamående hela vecka, men idag känner jag ingenting, undrar om allt är OK där inne.
    Hur mår ni andra??

• htsny2001

Jag kunde inte hålla mig tills på måndag, så jag ringde kliniken imorse och frågade om jag kan komma idag istället. Som vanligt det var ingen problem - bara att komma in (älskar bemötande i Köpenhanm, aldrig nån problem!).  Jag var jätte nervös på väg ditt, men allt gick bra. Vi såg en litten tickande hjärta och bebisen var 10,3 mm. Nu är jag lite lugnare:)

Philie10: Vad skönt att allt gick bra!!!

• htsny2001

nu kom illamående:(( Det känns att det blir samma som förra gången - kan inte äta, spy hela tiden..... brrrr. Hoppas att det ska gå över snabt!

• htsny2001

Turlid70: du kan väl ta mitt illamående, jag ska inte klaga:) var också oroligt att jag inte känner mkt och v 6 kom illamåendet brr...bara hoppas att det inte stannar kvar för länge som förra gången, mådde illa till v 25. Jahl: grattis!!

• htsny2001

Jag går in i v9. Har illamående dygnet runt, lergigan hjälper inte så mkt:( det är såå lång kvar till v 12....

• htsny2001

Har kommit från akuten. Bebisen lever och hjärta slår fint. Läkare kunde se blod och alla klumpar men såg inte nån aktiv blödning. Hon kunde inte se varifrån blödningen kommer. Ska tar det lugnt och ska på kontrol om 1 vecka. Jag är ganska orolig och är rädd att hoppas för mkt efter alla mina blödningar.

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan