• chantii

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

SINNERSAINT!!

Grattis, vilken lycka.

Vi satt också in två, och på torsdag får vi se.....

Busan 10

Jag tar också Crinone, vet inte när jag vågar sluta med dom....hade varit skönt att slippa. Jag kanske slutar när man varit på VUL, då man vet att allt är bra.

• chantii
    SinnerSaint skrev 2011-05-02 20:48:40 följande:

chantii: Jag satte bara in ett ägg, så det blir enäggs Håller tummarna för dig =)
    Inget tjuvtestande????

Busan; Ne den tanken har vi absolut inte haft heller =) Och inte med tanke att jag sett den ena varannan dag i flera veckor liksom hehe

Hur kan jag tjuvtesta?Förvånad Gravid är jag, om det är med två eller en, får jag se på torsdag. Men jag tror på en. Då jag mår så bra, borde väl må sämre om det var två

Busan10

JAg tar bara en på kvällen. Gjort det hela tiden.

• chantii
    AKIG skrev 2011-05-05 16:52:13 följande:
    Grattis Glad Vilken vecka är du i?
    Vecka ca 6+3

Det var världens snabbaste VUL, han ville inte hålla på för länge iom att det finns vissa risker....
    Men allt såg fint ut, som det skall. Såg bara en, men man vet aldrig, kan ju gömma sig. Har tid igen om 4 veckor.

Nu kan man slappna av lite iallfall.
  • chantii

Hemma från jobbet idag..denna graviditet är jag deppig, eller kan inte riktigt förklara, är som i en bubbla. Orkeslös, mår ständigt lite illa....känner mig fet. Svårt att känna mig lycklig över att vara gravid. Jätte konstigt.

Hoppas verkligen det försvinner när jag kommer till vecka 12.

Bokade en resa till Rhodos, åker om en vecka Hoppas få lite energi

• chantii

Gjorde ett till VUL idag, bara för att lugna mig lite.....allt ser fortfarande jätte bra ut....gahaaaa, borde få klippkort i Gyn stolen

• chantii
    phillie12 skrev 2011-05-17 21:15:57 följande:
    Hej alla finingar! 
    Jag mår så dåligt hela tiden så jag orkar typ inte skriva.
    Men hur får ni alla VUL egentligten? är det bara att be om eller?  
    Jag är allmänt orolig av mig....så dom har sagt att det är bara att höra av mig om jag vill kolla. Inga problem. Men det är ju inte bra att springa ofta och göra VUL. Men nu har jag gjort ett i  v6 o v9.

Har en tid till om två veckor, om jag vill.....men jag måste nog snart inse att det kommer gå bra. Så ett vul till blir det iallafall...ca v12.
  • chantii

Hälsning från Rhodos.

Första gången som jag känner mig lite orolig för att det har stannat upp i magen mkt känningar är borta känner mig inte gravid längre. Inte kul alls att känna så på semestern. Var ju på VUL i tisdags allt var ju jätte bra... Men oroar mig nu att vulet kanske förstörd allt. Är i v 8+4

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan