• chantii

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Jag smyger in här också

Vet dock inte om jag gjort rätt i graviditetskalendern här på FL.

Har gjort FET och är gravid. BF 24 dec. Någon som vet?

GRATTIS TILL ER ALLA

• chantii

Näe undrade om man räknade annorlunda vid FET? Men har pratat med min klinik idag och BF är 24-26 dec. Bästa julklappen

Har ni tagit progesteron? Jag gjorde det fram till TD men ringde kliniken idag och frågade om det var ok att fortsätta. Då jag är så orolig av mig....

Hur gör ni?

Grattis alla

• chantii

Sinnersaint

Jag har bara tagit en vagg, på kvällen
    Slutar nog när jag varit på första VUL.
    Har ett MF sen tidigare innan dottern. Första. Ivfet 2005.

Denna gång gravid på 2 FET. 2 toppägg insatta

Har ni mkt molvärk? Jag har det... Men kan ju vara vaggisarna med som gör att det känns mer.

• chantii

Hihi

Näe jag är inte sugen på någon mat alls. Men när jag blir hungrig blir jag riktigt hungrig. Magen bara skriker

LYXMAMMA

Ja jag tycker det är otäckt...man tror ju ngt är fel...men det är nog bara bra att man känner ngt.

• chantii

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    26/12? - AG, 1 IVF

• chantii

Alltså hur räknar man vid FET?

20mars var första dagen i sista mensen.

FET gjorde vi den 7april.

Vilken vecka är jag i???

• chantii
    SinnerSaint skrev 2011-04-26 08:56:21 följande:
    Jag tror att alla räknar ÄP/ÄL som vecka 2+0, så FET borde ju vara typ 2+2? antar att du hade ägglossning någon dag innan fet eller? Eller sätter man in det samma dag som äL?

Jag hade ÄL den 3april insättning den 7

Alltså jag känner mig inte mkt gravid Jätte deppigt tycker jag. Mår alla illa och har ont i brösten?

• chantii

Lycklig vill ha mer.

Spännande Fick också tillbaka två topp ägg!

Undrar om man skall känna "Mer" om det är två?

• chantii
    SinnerSaint skrev 2011-04-29 07:06:55 följande:
    Jag är också trött. Det är en trötthet jag aldrig någonsin känt förr.... Helt sjukt. Men jag köpte sea-band igår och det har hjälpt lite mot det lindriga illamående jag har, så det kan jag rekommendera Idag är jag i v 6+3
    Sea-band? Vad är de?

Själv är jag jätte trött. Sover så dåligt. Vrider och vänder hela nätterna. Mådde lite illa igår, lite ömma bröst annars mår jag bra.

Vecka 5+5 tror ja
  • chantii
    SinnerSaint skrev 2011-05-02 13:45:49 följande:
    Strax är det dags för ytterligare VuL för mig, men dag är det det tillväxt VUL som rmc vill ha svaren ifrån Så vi ska mäta liten och förhoppningsvis få se hjärtat å så Ska även få provsvar på blodprovet från i morse å få veta hur högt hcg:t är Skriver sen å uppdaterar hur det gått någon mer som har vul i veckan?
    Japp skall på torsdag. Är i vecka 7 nu. Hade tid nästa vecka, men jag kan inte vänta så länge....
    Är jätte nervös.
Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan