• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Viksan07

Speck: Emmaljunga är jättebra barnvagnar - stabila och sköna att köra  jag har en city jet som får vara med den här gången också.

EGO: Imorgon är det mvc-besök, spännande! Var 5 år sen sist som man var där!
    Är fortfarande jättesjuk i bihåleinflammation som inte går över trots antibiotika. Har vägrat att ta kortison-spray eftersom det inte är bra för bebben, framför allt inte innan v 12... Vill inte behöva ta det för att bli frisk - fasiken...

• Aurora1979

Kelsson: Åh vad skönt att läsa att det såg bra ut!

Har varit bortrest hela helgen och bland annat fått gosa med min 11 dagar gamla brosdotter!! Hon är helt underbar... längtar bara ännu mer efter min egna bebis nu. ;)

• Kelsson1

Speck: FIIIIN mage! Jisses, barnvagnar vilken jungel tur att jag har ett antal månader kvar! Men tycker definitivt att den du valde var väldigt fin, skulle kunna tänka mig en sån jag också. O då får vi dela priset på ca 8 barnlösa år Skrattande nästan gratis med andra ord...

Meede: Tack!

Viksan: Tänk mvc redan imorgon. Visst skulle du till BM Östermalm? Berätta gärna vad du tycker om de!

Aurora: Tack! Du har verkligen haft en underbar helg, gosa med bebis finns inget bättre!

• Livets goda ting

Kelsson. Skriver här oxå - grattis igen till ett tickande hjärta!!

Kasa: Hoppas att det rosa/bruna har försvunnit. Tänker på dig, kram

Jis: välkommen tillbaka! Hoppas kliandet har avtagit!

EGO: på onsdag är det dags för vårt första VUL känns både spännande och nervöst ...Är så nervös om det finns ngt därinne...

• Vickan I

Tack Meede!

Hoppas du blir bättre snart Viksan. Så envist för dig.

Kelsson - Skiner som en sol när jag tänker på den glädje du måste känna nu. Du är så värd en massa harmoni och lugn en tid så du också kan få njuta och sedan våga börja kika på vagnar och annat skoj .

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Speck

Meede: Det kommer nog gå bra på KUB, bara man har bestämt sig för huruvida man vill görat eller ej så är halva jobbet gjort, sen är det bara väntan på resultatet..  Tungan ute

Kelsson: Haha, ja men om ni ska dela kostnad för barnvagn på 8 år så kan ni ju slå till på en limited edition variant med parasoll och hela kitet Flört
    Jo barnvagnsdjungel är det definitivt, jag har läst och kollar och funderat och frågat runt massor tills jag kom fram till vad jag gillade och inte, samt vad jag ansåg att jag hade för behov av en vagn. Och iom att jag gillar att gå i skogen o så så blev små svängbara hjul ett stort INTE, och det var c:a halva djungeln utrensad bara där, haha!

LGT: Det kommer nog gå finfint på VUL! Skrattande

• Aurora1979

Speck: Emmaljungavagnar är så himla fina! Kan bara inte bestämma mig för vad jag kommer att ha för behov med vagnen... känns som att jag kommer gå i trånga utrymmen lika mycket som vi kommer att gå i terräng. Usch får ångest av att tänka barnvagnar. ;) Och du, vilken fin mage! Är jätteavundsjuk på den lilla kulan. Eftersom jag från början är överviktig och har mycket överskottshud från min viktnedgång kommer jag inte att få en sån fin "liten" kula.

• strössel

Tack Meede Skrattande

Speck: Vad kul med barnvagn jag ska ha färgen jeans black och med city korg, men den färgen du valt är oxå jättefin såg den sist vi var och kikade Flört ska gå in och kika på magen.

• Kelsson1

LGT: Är övertygad om att UL kommer gå över förväntan o du kommer att gråta av lycka när du ser liten!

Vickan: Tack, är faktiskt förvånansvärt lugn nu även om jag fortfarnade spottar.

Speck: Vad är det för skillnad med city korg o hardlift? Fattar inget, men det är väl tur att jag har lite tid på mig att ta reda på saker o ting. Skrattande

• Vickan I

LGT - som Kelsson skrev kommer vul gå toppen :). Men nervös som attan är man ju klart innan.

Strössel - blir en black denim med citykorg för oss med fast med classic chassi. Var det senast v28 du hade hört att man skulle beställa för att garanterat få den?

Kelsson - vad bra att du känner dig lugn nu. Envist att fortfarande spotta men nu vet du att liten där inne mår bra ändå.

Meede - kub kommer gå bra, men alla kontroller man gör, hur efterlängtade de än är för att man vill se liten är ju lite nervöst också.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011