• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • carlan

Tack för era komentarer och grattis men ska nog lämna er ett ett tag till tills allt är mera säkert. Minst vänta in testdag. Kramar på er kommer snart igen

• strössel
    carlan skrev 2011-04-17 13:21:51 följande:
    Tack för era komentarer och grattis men ska nog lämna er ett ett tag till tills allt är mera säkert. Minst vänta in testdag. Kramar på er kommer snart igen
    Vi finns här när du kommer tillbaka kram Skrattande
  • Kelsson1

carlan: Välkommen tillbaka när du är redo!

Kasa: Hur går det för dig? Hoppas du haft en fin helg utan blod!

• Jis

Åh, nässeluslag över hela kroppen, kliar som fan! Jag undrar hur det ska gå på flyget? Nu vill jag bara hem!

• Speck

Jis: Hoppas att utslagen ger med sig och att klådan inte blev för olidlig på flyget hem!

Ego: Var o beställde barnvagn idag! Blev en Emmaljunga City Cross med hårdlift och sportskötväska. Jag hade tänkt att köpa en vanlig skötväska från IKEA (för 700kr är lite löjligt mkt för en skötväska tycker jag) men maken tyckte absolut vi skulle ha en matchande så han fick som han ville. Med tanke på att det tog oss 3 år att bli gravida så kan man ju slå ut barnvagnskostnaden till 2,5 tusen per barnlöst år, haha!
    Så 7500kr gick den på, överkomligt pris.

Tycker att magen har exploderat i size, ny bild uppladdad idag. Men brevid bilden från v 21 ser den väl inte så mkt större ut - men jag lovar den har växt så det knakar om 'et!

• Vickan I

Kul beställa vagn Speck :). Brun är jättefin. Längtar också att få göra det. Men allt för tidigt än haha. Börjar smått längta att min mage också ska växa. Syns inget än och alla som säger att tvåan ger mage direkt!

• Speck
    Vickan I skrev 2011-04-17 18:54:38 följande:
    Kul beställa vagn Speck :). Brun är jättefin. Längtar också att få göra det. Men allt för tidigt än haha. Börjar smått längta att min mage också ska växa. Syns inget än och alla som säger att tvåan ger mage direkt!
    Hahaha, ja det känns enormt skönt att ha beställt den nu faktiskt. Jag började bli lite stressad, bara 18 v kvar Flört Är i v 22+1 idag (v23) och med upp till 12 veckors leveranstid.. och så vill man ju ha den hemma ett tag innan bebis kommer.. O sådär. Så barnvagn beställd, bilbarnsstol inköpt. Nu är det bara småsakerna kvar, haha!

Magen din kommer nog snart, men det finns dom i en gravidtråd för augusti som inte direkt börjat visa någon mage än i v 22, så det är ju väldigt individuellt när den kommer. Min kom ju på en gång typ, men dte är nog för att jag är så slapp i huden, haha! Inget som håller emot Tungan ute
  • Dummle

Hej alla gravidos! Glad

Hoppas helgen varit bra.
    Kelsson:härligt med tickande hjärta Nu kan du slappna av å njuta!
    Carlan: STORT grattis till plus!!!!
    Speck: Jättefin vagn, jag gillar den jättemkt. Vill att tiden ska gå så vi kan börja kolla barnvagn. Men det kommer garanterat bli en emmaljunga, sambon gillar också deras vagnar.
    Ego: Har skrivit in mig på mcv och beställt tid för kub. Känns bra att vi tagit ett beslut ang kub. Nu hoppas vi att tiden går snabb fram tills dess!

Kramizar

• Dummle

Vet inte om jag glömt att gratulera Strössel och Vickan för fina KUB resultat?! Hur som helst Grattis till er!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011