Kelsson, spännande. Nu håller vi alla tummar o tår för att det är guldisen du ruvar på. Antar du inte kommer kunna hålla dig till TD..?
Vår lilla Leia kom till världen i tisdags. En liten plutta på drygt 3 kg, 50 cm. Tyvärr blev förlossningen lite av en mardröm. Det var planerat snitt och allt gick fint tills Leia var ute. Då började bedövningen släppa samtidigt som en stor ven brast utanpå livmodern och därefter brast ett bråck i livmodern. Blev kaos och under en timmes tid med kraftiga smärtor "lagade" dom mig. Efteråt hamnade jag på intensiven då livmodern inte drog ihop sig och blödningen fortsatte. Varje kvart kom en barnmorska och knådade magen så blodet sköljde ut och jag skrek som en gris. 3,5 liter blod förlorade jag totalt. Fick blodtransfusion o hur mycket mediciner som helst men värst av allt var att vara skiljd från sitt nyfödda barn. Hursomhelst har jag nu belöningen i mina armar och allt är värt det
.
Vi flyttar tillbaka till Stockholm i slutet av nov, kanske vi kan koka ihop nån träff i vinter ?
Låt oss veta hur det går, hoppas hoppas på ett starkt PLUS
Inseed, hur har det gått för dig ?