• Junior10

Född 91 och mamma

Sökte bland alla trådar och hittade ingen tråd om några som är född 91 och har barn/planerar barn.

Själv är jag född oktober -91 och har en son som föddes oktober -10. Och jag och min sambo planerar nu nästa bebis.
    Finns det verkligen ingen annan där ute som är lika gammal som mig?
    Vore trevligt istället för att bara prata  med dom som är äldre, inte för att jag har något emot det.
    Har inget  emot att prata och följas åt med dom som är födda -90 eller tidigare. Men ja, vore ju kul.

• Svar på tråden Född 91 och mamma
  • mupparsmupp

är född mars 91 och har en son född i maj 2010 :)

Bebis 9 maj 2010
  • Junior10
    kluckis skrev 2011-04-08 08:49:01 följande:
    Vart bor alla? :) Nåfon som bor mer i norrland? :)
    Jag bor i centrala Stockholm. Bodde två år i Norrland och skulle gärna flytta tillbaka. Men med min man och hans jobb är det inte så lätt.
    Men vi får se om några år. 
  • rellekickan

hejsan :) född 91 och fick min son 2008, blev gravid som 16åring :), längtar ivrigt efter en till :)

• kluckis

Jag bor i örnsköldsvik men kommer från sundsvall, flyttade flr 4år sen därifrån :)

• Junior10

Ni som har barn på förskolan, hur gamla var dom när dom började gå där ?

• mangelica

Jag är född 92 och har en dotter född maj 2010 :).. nu är bebisverkstaden i full gång. Vi fick ett missfall i januari. så vill att min mens ska komma tillbax ordentligt :)

• avocadoo

Är född 90 och har två grabbar födda -08 och -10... Har bägge grabbarna hemma, och pluggar samtidigt på distans, och väntar nu lille nr 3?

Heter du Feller i efternamn? Möjligtvis gått i grundskolan i Vallentuna? 

• Kimona

Född i December 90 och hoppas att börja bebisverkstad i sommar :)

Svar på tråden Född 91 och mamma