• Junior10

Född 91 och mamma

Sökte bland alla trådar och hittade ingen tråd om några som är född 91 och har barn/planerar barn.

Själv är jag född oktober -91 och har en son som föddes oktober -10. Och jag och min sambo planerar nu nästa bebis.
    Finns det verkligen ingen annan där ute som är lika gammal som mig?
    Vore trevligt istället för att bara prata  med dom som är äldre, inte för att jag har något emot det.
    Har inget  emot att prata och följas åt med dom som är födda -90 eller tidigare. Men ja, vore ju kul.

• Svar på tråden Född 91 och mamma
  • Emmaoez

Hej! Jag är 91:a och har en dotter född april 10, väntar 2:an i juli 11 Glad

• MejaKiZnic
    Jag är inte 91:a men jag är inte äldre än 90:a, närmare bestämt 93:a och har en dotter som är född September-10 och vi planerar nu nr.2. Bebisverkstan har varit igång i 3 veckor nu och hoppas på ett plus redan om 1-2 veckor :) Har ni börjat försöka eller planerar ni fortfarande? :)
    Jag vill börja planera men osäkert med jobb,studerar fram till sommaren så kanske blir till hösten Drömmer
    kluckis skrev 2011-04-08 08:49:01 följande:
    Vart bor alla? :) Nåfon som bor mer i norrland? :)
    Bor i Helsingborg, hänger mkt i en tråd för nordvästra skånes unga mammor Tungan ute
  • Hankii

jag är född i december 89, så jag är nästan 90a Glad har en dotter som är född augusti 2010

• Vixx
    Junior10 skrev 2011-04-07 08:28:46 följande:
    Vixx skrev 2011-04-06 21:35:58 följande:
    Jag är inte 91:a men jag är inte äldre än 90:a, närmare bestämt 93:a och har en dotter som är född September-10 och vi planerar nu nr.2. Bebisverkstan har varit igång i 3 veckor nu och hoppas på ett plus redan om 1-2 veckor :) Har ni börjat försöka eller planerar ni fortfarande? :)
    Oj, hur går det med skolan om du redan planerar nummer två?

Den läser jag av på distans innan nr.2 kommer :)
  • Benjimom
    kluckis skrev 2011-04-08 08:49:01 följande:
    Vart bor alla? :) Nåfon som bor mer i norrland? :)
    Jag bor i norrköping så tyvärr inte norrland
  • JohannaWislander

Jag är född 91 i november och nu väntar jag och min sambo vårt första barn i Maj 2011. Sambon är 23 och jag snart 20 :) Längtar massor efter den lilla/lille :) 

• Benjimom
    JohannaWislander skrev 2011-04-08 13:58:21 följande:
    Jag är född 91 i november och nu väntar jag och min sambo vårt första barn i Maj 2011. Sambon är 23 och jag snart 20 :) Längtar massor efter den lilla/lille :) 
    Grattis=)
Svar på tråden Född 91 och mamma