• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

att jag är helt övertygad om att inte alla kvinnor kan hamna i ett misshandelsförhållande, som så många debattörer brukar säga.

och att jag tror att kvinnor i allmänhet är mindre smarta än män. Dock gäller det naturligtvis inte ALLA tjejer, men i genomsnitt.

• Anonym
    Anonym (Him) skrev 2011-05-18 19:27:57 följande:
    kvinnor är mindre smarta. Vad har kvinnor bidragit med egentligen förutom all babbel om samma rättigheter osv? kvinnors största passion handlar ju om kläder, parfym och mode typ = boring life.
    Nå, riktigt så långt skulle jag inte gå eftersom jag själv är kvinna och vet att jag är smartare än så. Men MÅNGA kvinnor är rätt dumma. Tyvärr verkar många killar gilla dem... så killarna är väl rätt korkade också.
  • Anonym
    Anonym (Him) skrev 2011-05-19 00:03:55 följande:
    Killar är ute efter att få ligga. Är tjejen snygg så skiter dem flesta i IQ. A man has his needs.
    Ja, det var ju exakt det jag skrev. Dessutom menar du "de flesta"...
  • Anonym

att jag vet att min man har en annan kvinna i sitt liv men låtsas att jag inte vet något för jag älskar han såååå mycket och kan inte tänka mig leva utan honom!

• Anonym

Att jag tycker att de flesta killarna är ouppfostrade idioter som bara tänker med en sak och jag skrattar åt dom när dom försöker sig på ett sista minuten ligg på krogen men blir totaldissade... haha!! Oops :S

sedan tycker jag att tjejer är mer smarta än killar och har bättre minne...

• Anonym
    The Riddler skrev 2011-05-19 14:32:20 följande:
    Alltså när det kommer till raggnings/sex delen så har tjejer alltid fördel. En tjock, ful kvinna kan få ligg lättare än en "average" kille som inte ser så tokig ut. Tjejer vet om det och är därför mer kräsna och inte framstår som sexgalningar då dom har "råd" att dissa en kille, medans en kille måste ta vara på sitt ragg.
    Däremot är det synd att killar inte är lika kräsna och doppar allt dom har chansen till.

Tjejer ä inte smartare än killar. No way. 
    Nej, det är inte därför. Jag är tjock och ful och tror inte att någon skulle vilja ha sex med mig, ändå är jag ganska kräsen för att jag bara skulle må dåligt av att ha sex med någon som jag inte finner det minsta attraktiv. Det leder visserligen till att jag har sex väldigt sällan...

Och om tjejer är smartare än killar eller inte beror ju helt på vilka man umgås med. Det finns sjukt många pantade killar, och tjejer. De facto är det så att bellkurvan för mäns intelligens är mer utsträckt, så att det finns fler superkorkade män och dessutom fler supersmarta män. Kvinnorna är mer samlade kring mitten, men i genomsnitt är män och kvinnor lika smarta.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-19 00:55:59 följande:
    Ja, det var ju exakt det jag skrev. Dessutom menar du "de flesta"...
    HAHAHA!! Sååå roligt!!
  • Anonym
    Anonym ((>*_*)>) skrev 2011-05-19 10:08:37 följande:
    Jag orkar inte umgås med tjejer, tjejer är pantade!!!!! *de flesta iallafall.
    Får ont i huvudet av dom! Jag skulle nog varit född som kille.
    JA! jag skulle oxå nog varit född som kille!
  • Anonym
    Anonym ((>*_*)>) skrev 2011-05-19 10:08:37 följande:
    Jag orkar inte umgås med tjejer, tjejer är pantade!!!!! *de flesta iallafall.
    Får ont i huvudet av dom! Jag skulle nog varit född som kille.
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag just blivit knullad i en byggbod av en av mina anställda snickare och det var grymt skönt och spännande med risken att bli påkomna

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!