The Riddler skrev 2011-05-19 14:32:20 följande:
Alltså när det kommer till raggnings/sex delen så har tjejer alltid fördel. En tjock, ful kvinna kan få ligg lättare än en "average" kille som inte ser så tokig ut. Tjejer vet om det och är därför mer kräsna och inte framstår som sexgalningar då dom har "råd" att dissa en kille, medans en kille måste ta vara på sitt ragg.
Däremot är det synd att killar inte är lika kräsna och doppar allt dom har chansen till.
Tjejer ä inte smartare än killar. No way.
Nej, det är inte därför. Jag är tjock och ful och tror inte att någon skulle vilja ha sex med mig, ändå är jag ganska kräsen för att jag bara skulle må dåligt av att ha sex med någon som jag inte finner det minsta attraktiv. Det leder visserligen till att jag har sex väldigt sällan...
Och om tjejer är smartare än killar eller inte beror ju helt på vilka man umgås med. Det finns sjukt många pantade killar, och tjejer. De facto är det så att bellkurvan för mäns intelligens är mer utsträckt, så att det finns fler superkorkade män och dessutom fler supersmarta män. Kvinnorna är mer samlade kring mitten, men i genomsnitt är män och kvinnor lika smarta.