Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Tycker folk som kör brio o emmaljunga är såna riktiga bönder. Ger bara de med bugaboo en chans
Tycker folk som kör brio o emmaljunga är såna riktiga bönder. Ger bara de med bugaboo en chans
+att jag är deprimerad men skäms för att söka hjälp.
+att rödhåriga barn är fula!
+att det är sämre att få pojkar.T.ex om en kompis säger att de väntar en pojk:jaha vad tråkigt för er tänker jag då..Stackars er.
+att barnen på dagis som har gamla urtvättade kläder på sig,tänker jag att föräldrarna är riktiga taikons..
+att jag egentligen hatar min kompis.
skulle adlrig erkänna:
att jag verkligen avskyr jobbet jag jobbar på men jag måste jobba för att min sambo är snål även fast han tjänar mkt pengar.
att mina kollegor är idioter allihop.
att jag tänker på mitt ex ibland och oftare den sista tiden men hoppas bara att han tänker på mig som tjejen han aldrig fick.
att jag blev otroligt besviken när min sambo och jag hade sex härom kvällen och han kom före mig.. inga problem att han kommer före bara det att jag hade längtat efter honom hela dagen.
att jag tagit pengar från mitt förra jobb.
att min dotter och syster son är dom sötaste barnen.
att min sambos syster dotter har ett väldigt speciellt utseende hon är inte ful men hennes ansiktsdrag passar inte ihop.
att mina två kusiner (bröder) måste vara dom fulaste människorna i hela världen.
att jag skulle dö om min sambo och min dotter dog.
att jag gjort en abort. han som var far vet dock om det ingen annan.
att jag legat med fler än jag sagt
att min första sex partner var 32 år och gift jag var 16.
min första pojkvän hade liten snopp
att min andra riktiga pojkvän var sjukt dålig i sängen och jag använde duschen mer än honom. (vågade inte köpa dildo :))
kommer säkert på massa annat men det får vi ta nån annan gång..
skulle heller aldrig erkänna att jag är sjuuuukt stolt över mig själv att jag klarade mig tills jag var öppen 9 cm innan jag åkte till förlossningen..
Att jag fortfarande skäms för att jag tycker jag var för gammal när jag förlorade oskulden (16 år)
Att jag önskar att jag hade haft fler sexpartners
Att jag skulle vilja ligga med andra, med min sambos tillåtelse
Att jag inte vill nått helldre än att bli slickad av min sambo (han har inte gjort det på över två år, jag vågar inte fråga varför)
Att min sambo är hyfsat dålig i sängen och att jag gärna föreslår tips (hans ego skulle aldrig klara av att höra det)
Att jag snodde en plånbok från mitt jobb som jag hade när jag var 15 år.
Att OM min sambo skrev dagbok så hade jag hoppat mig över den och smygläst
Att jag är grymt avundsjuk på att min bästa kompis blev gravid före mig.
Att jag föraktar att många i min närhet har så bra pojkvänner, och tycker det är synd att jag aldrig kommer hitta någon sån, för alla så snälla killar är antingen fula eller upptagna.
Jag tycker det är trashigt med tatueringar
Jag tycker det är skitirriterande att ett ex skaffat familj, han lovade ju faktiskt att alltid tråna efter mig!
Jag attraheras av oanständiga, slampiga kvinnor med för kort kjol. Men till mina killkompisar säger jag att jag tycker om präktiga tjejer.