Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

curly har tänkt på dig idag och fortsätter självklart att hålla tummarna. Vilka mediciner går du på under denna graviditet? Kram
curly: det låter ju iaf som du har bra medicinering i ryggen, vilket känns skönt att läsa. Tar du allt fortfarande?
Ja vissa läkare här i Sverige skulle jag kunna säga ett och annat till angående ofrivillig barnlöshet. Men jag är glad att jag fått en gyn här hemma som iaf tänker lite outside the box så att säga. Jag har ju varit på utredning på ett ställe där dem tog en del prover men det visade inget. När jag fråga där ifall det inte fanns flera prover att ta gällande blodproppar så sa dem bara att jag inte hade några av dem vanligaste å då fanns ingen mening med att testa för dem mer ovanliga. Sen när jag bytte till Läkargruppen Viktoria så fick jag en lista på 20st till prover hon ville ta som hon tyckte att dem hade missat. Då visade det sig att jag hade faktor V leiden, vilket ofta leder till att det bildas microproppar i livmodern och stryper tillförseln till fostret. Så denna graviditet tar jag fragmin, trombyl och progisar. Så får vi se hur det går denna gång...
Curly: Jag förstår att det känns rent ut sagt pissigt idag. Men det finns fortfarande en chans att allt är som det ska. Jag kommer fortsätta hålla mina tummar för dig! Men idag ska du bara vila och ta det lugnt. Kramar
lully: Ett STORT grattis!! Blev så glad så att tårarna trängde fram i ögon vrån .