• Den lilla M

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Zinfandel skrev 2012-01-09 08:11:20 följande:
    Men Lilla M... Inte ger du upp för att brösten slutat ömma....? Skäms
    jo för det är precis så som alla 4 andra MF har börjat Gråter.. å det grav testet jag tog idag var precis lika starkt som det jag tog i fredags, dock med väldigt utspätt urin fast så här långt efter bim spelar det ingen roll..
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    L Maria skrev 2012-01-09 20:59:39 följande:
    Lilla M - tempar du...? Det har annars varit mitt säkra kort på att det inte går vägen; tempen sjunker som en sten...

Håller tummarna för att det sker ett mirakel i alla fall!!
    jag tempar o den är fortf hög.. men den har alltid sjunkit efter mina MF å inte innan..
  • Den lilla M
    L Maria skrev 2012-01-09 22:09:32 följande:
    Ah, ok, det är så klart olika ja! Håller ändock en tumme för dig!!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Den lilla M

dem i grekland talar toppen engelska.. har inte haft några problem alls med kliniken varken via telefon eller per mail. Skiljer dock ganska mycket i pris mellan grekland o england.

• Den lilla M
    Zinfandel skrev 2012-01-12 13:16:03 följande:
    Lilla M: hur går det för dig...?
    Hmm jag vet faktiskt inte hur det går för mig.. inga symptom har kommit tillbaka. Men strecken på graviditetstesterna blir starkare var o varannan dag och fick gravid +3 på CB-digital igår å då var jag 5+0 så hormonerna verkar iaf stämma. Men är ändå ganska skeptisk till att jag inte känner mig ett dugg gravid. om ni orkar så ni jättegärna fortsätta hålla tummarna för mig Skäms.

Kramar 
  • Den lilla M
    Fru xx skrev 2012-01-12 13:30:34 följande:
    Håller tummarna lilla M! Kan du inte gå till gyn och göra blodprov så att de kan kolla halten hcg?
    Nej jag pratade med min gyn och hon vill inte att jag sak bryta min sängvila (som känns som husarrest) i onödan. Har fått en tid för vul den 6/2 så får försöka stå ut tills dess..
  • Den lilla M
    Ninninn skrev 2012-01-12 13:46:59 följande:
    Håller fortfarande tummarna :) är du sjukskriven?
    Ja hon testar att behandla mig med både fragmin, levaxin, progesteron och TENDER LOVING CARE metoden. Vilket betyder att jag ska vara hemma till v16 o göra så lite som möjligt. Helst bara röra mig mellan säng, soffa, matbord och toaletten..
  • Den lilla M
    Zinfandel skrev 2012-01-12 14:18:07 följande:
    Lilla M: ja här hålls det tummar så jag har svårt för att skriva SkrattandeDrömmer
    {#emotions_dlg.flower}  {#emotions_dlg.flower}   {#emotions_dlg.flower}
  • Den lilla M
    Lully Hill skrev 2012-01-14 10:47:41 följande:
    Håller tummarna för dig och bebben!! Kramar

Ps. vilken vecka är du i nu?
    Jag är 5+3 idag så inte långt. Känner mig inte direkt gravid alls . Hade ömma bröst runt när jag väntade mig att få mensen men inget mer efter det. Känner som mensen ska komma vilken sekund som helst ibland, särskilt på kvällen. För då känns det som det rinner till där nere haha. Men men det är bara vänta och se vad som händer.. 

Har du varit på många UL/VUL?

Kram 
  • Den lilla M

jag är mer törstig än vanligt ibland å så vaknar jag varje morgon kl 5 fast jag somnar kl 24.00. men tycker att jag borde ha ont i brösten, må illa eller iaf känna av nån form av växtvärk hela tiden...

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.