• Den lilla M

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

lully galet att du redan är i vecka 13.. tiden går fort ! Jag är så glad för din skull!! 

Ego: Själv ska jag ta tag och boka ny tid till grekland nu till våren.. ska förska plocka upp mig från golvet där jag känner att jag ligger med en känsla av hopplöshet. Vi är nu det enda paret i vår umgänges som inte har eller ska ha barn.. Känns rent ut sagt fördjävligt!! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    Lully Hill skrev 2012-01-04 21:58:11 följande:
    Hej Vilaa!
    Man orkar för man tar ett steg i taget och allt var inte planerat från början. Man hoppas på varje litet steg. Sedan gick det inte och så är man ledsen en stund. Sedan nya tag. Men vi hade gett upp till jag fick info om immunbehandlingarna. Då kunde jag inte låta bli att försöka! Vill inte bli gammal och ångra att jag inte försökte.. Om jag skulle leva med barnlösheten ville jag känna att vi provat allt!
    det är pga att du skriver så bra och ibland självklara saker som jag måste höra för att orka vidare som jag gillar dig så mycket lully. du peppar mig till att fortsätta orka lite till å sen lite till efter det !
  • Den lilla M

dorry: vad är det för medicinering du har fått?

• Den lilla M
    ni som har tagit fragmin vilken tid på dygnet har ni tagit den?
  • Den lilla M
    tänkte bara tala om att jag plussat nu på em. Känns läskigt men det är bara att köra på ! Ett plus är ju alltid första steget.. Började med fragmin ikväll..
  • Den lilla M
    Zinfandel skrev 2012-01-05 21:26:04 följande:
    Är det första gången med Fragmin?

Sorry alla mina plötsliga osammanhängande frågor ;) 
    ja första gången med fragmin.

Har haft 4st MF: 2st i v5, 1 i v8 och ett i v 9.

Åh går det vägen så blir det första barnet  
  • Den lilla M
    Lully Hill skrev 2012-01-05 22:21:11 följande:
    Åh grattis lilla M!!! Härligt!!
    Är Dr D inblandad? Visst var du i Athen? Får du dropp eller nått annat?
    Stor kram!
    nej har inte hunnit dit ännu (skulle dit nu på våren) men det är första gången med fragmin o levaxin. Sen själv medicinerar jag med prog och  trombyl under dem första veckorna.

Känner mig dock inte gravid alls men enligt stickorna så är jag det.. nu är det bara att hålla tummarna!
  • Den lilla M
    Zinfandel skrev 2012-01-08 13:57:33 följande:
    Kolla in detta..... Svar på en fråga om antikroppar på Barnlängtan:
    suck ja vad ska man säga... sverige ligger så långt efter o alla våra "experter" är så trångsynta!!
  • Den lilla M

ja det är han säkert, jag har fått ett liknade svar av en av sveriges främsta ivf-läkare.

• Den lilla M
    min lycka blev väldigt kort... brösten slutade ömma igår och har nu till idag återgått till sin naturliga inte så spänstiga form.. så nu är det bara att vänta på blödningen. tänker gräva ner mig i nån vecka sen så blir det till att söka mig LC i grekland. Åh funkar inte det så blir det ett försök med surrogat mamma i indien.

hoppas eran dag är bättre än min!

kramar 
Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.