• Den lilla M

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

nikki: ja men det är precis det som är problemet. Många gyn går bara på den gamla läran om att det luktar illa eller ruttenfisk. Men det nya dem har upptäckt  (ja det var väl några år sen men iaf) är att man kan precis som jag hade, ha "dold" bv. Dvs inga symptom eller lukt alls, men det måste alltså bekräftas via att man kollar i microskåp då lukttestet inte fungerar. Lycka till

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

nikki: jag fick flagyl (piller som man tar oralt) samt dalacin vagiatorer. Tog detta i 9 resp 14 dagar. Sen så hade jag en efter behandling på 14dagar med varannan dag lactal och varannan dag ovesterin. Å just det innan jag började med friskvårdskuren så tog jag en vagiator med canasten också. Det var min behandling. Även min man fick äta flagylen.

• Den lilla M

grattis lully till lyckad värpning !! Nu håller jag tummarna att det går hela vägen!! Kramar

• Den lilla M

Lully: Nej jag har inte varit dit ännu åker på lördag och åter tisdag. Har tid på måndag med Dr D och ska lämna blodprov. Har ju varit lite små rörigt med flygtrafiken de senaste dagarna men ska ju vara på banan nu igen,

• Den lilla M

Vad ska tpo ligga på. Mitt TSH låg sist jag kollade på 1.0, min gyn sa att det var okej men skulle helst ligga under.

• Den lilla M

Lully jag ska hålla mina tummar för dig imorgon så hårt som det bara går.. Tänker på dig! Kram på dig.

Frågade igår men fick inget svar så frågar igen , är det nån som vet något om nivåerna ang TPO? 

• Den lilla M

kom ihåg att man inte ska blanda ihop ett överaktivt immunförsvar med ett starkt immunförsvar det är inte samma sak.

Ang TPO och pred så vet jag inte men enligt min gyn så ska det inte vara nån fara (kanske beror hur mycket man har), jag hade 16 i TPO sist dem kollade.

• Den lilla M
    Lully Hill skrev 2011-11-04 07:44:17 följande:
    Jag är gravid!!! Det blev två streck! Fattar det inte!
    JJAAAAAAAAAA!!!!! Tjohooo!! Grattis Jag blev så glad när jag läste vad du skrev att jag fällde en lite tår också! Som jag skrev förut i nån tråd att du gärna kunde få mitt plus den här månaden och jag fick ju inget så det kanske blev så hahaha. Nej skämt å sido du har verkligen jobbat hårt för det här och du förtjänar det verkligen! Stor kram på dig
  • Den lilla M

Lully: vad har dem rekomenderat dig för behandling under graviditeten? Åter igen grattis

• Den lilla M

Lully hur går det för dig? Tänker på dig och håller tummarna för att du mår bra..

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.