5 MA! kommer de någonsin bli våran tur!!!
Ja vet att de finns massa solskenshistorier om folk som har lyckats men just nu känns allt bara helt hopplöst..
man försöker om å om igen och hoppas varje gång att nu DENNA gången kommer de gå bra men NÄ inte nu heller...
Har så svårt att förstå varför livet är så fruktansvärt orättvist va har ja gjort för att behöva gå igenom detta helvete!!!
Om de bara kunde hittas något fel så man visste, hatar att inte veta vad de är som är fel för de måste vara något fel med min livmoder de kan inte vara slumpen 5 gånger de finns inte en möjlighet..
Orken i mig har tagit slut, de finns inget hopp kvar längre till att försöka igen även fast de är det ända man vill.
2,5 år har gått nu och under denna långa tid har precis alla runt omkring mig fått barn, bästa vänner, arbetskamrater, släktingar ja precis alla och de ända man får göra e att glädjas åt alla andra hela tiden men glädjen tar ständigt slut för en själv gång på gång..
Nästa gång ja blir gravid ska ja få proggisar så då får man tro på att de ska hjälpa mig men sen läser man överallt att de hjälper ju ändå inte folk som provat så va F..N ska man göra för att få ett barn...
Folk som har barn ska bara veta hur lyckligt lottade dom är.