• Terese f
    larssonanna90 skrev 2011-04-03 20:33:27 följande:
    Det går bra för min del iaf :)
    Ska vi säga elva igen på samma ställe? Eller nån annan som har något bättre föslag :)?
    viken dag sa vi då? Tisdag?
  • Terese f

nä igår hade Isolde feber, den steg under natten, och det var inte lite heller! Idag har den sjunkit men det känns inte som någon idé att åka för den kommer säkert stiga i natt igen. :( Hoppas ni får det roligt!

Någon som vet om jag ska göra något spec. med henne eller bara låta hennes feber gå ner? har gett alvedon igår.

• Terese f
    larssonanna90 skrev 2011-04-04 10:13:41 följande:
    Terese: när jason får feber ger jag bara honom alvdedohn när han är tagen och matt av febern. Om han orkar leka och så en liten stund så är det nog lungt :) Det är det rådet jag oftast fått när jag pratat med läkarna. Hälsa att hon ska krya på sig :) kamomillmilla: hej. Självklart får du vara med ;) på tisdag kl 11 utanför waynes coffee (mio) på sveavägen ska vi träffas. Häng gärna med :) vart i solna bor du :) bodde självdär för nästan ett halvår sen.
    okej ja hon är pigg och glad men sover mer än vanligt bara. det ska jag göra!
  • Terese f
    ungmammatillenpojke skrev 2011-04-04 11:49:59 följande:
    Detta kanske är ett bra förslag på vad man kan göra någon gång , det är barnvagnsbio. :)

www.barnistan.se/stockholm/2351
    jag vill ! Har funderat på de flera gånger faktiskt. :) Men är det ingen som vill ses på fredag? Då borde isoldes feber gått ner :)
  • Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-04 12:38:39 följande:
    Barnvagnsbio vore kul! Men är lite orolig att Aston har för mycket spring i benen.. :/
    Har inga planer (som jag vet om) för fredag så vi kan ses då. Hoppas Isolde blir av med febern snart, som sagt bör du endast ge henne Alvedon om du märker att hon lider av den (eller om den är över 39..finns dom som inte ens "gnäller" vid hög feber)
    verkiar som om tänderna ger febern för såhär mkt har hon aldrig dregglat!! Tur att syrran ska köpa dendär krämen :) ja men fredag låter bra!
  • Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-04 14:28:14 följande:
    Det kan det absolut vara! Vad ska vi huttra på på fredag då..? Hmm.. Jag tänker inte ge upp hoppet om att våren kommer så en promenad på Djurgården eller nått annat väldigt vuxet och latte-mammigt?
    låter väl vuxet och bra! :D
  • Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-06 10:43:59 följande:
    Promenad på djurgården på fredag blir toppen
    Hur mår Isolde?
    hon har fått massa prickar i hela nyllet ! :O och på magen, ingen aning om vad det kan vara... :S hoppas det går över . Men ingen feber eller så:) Så hon är frisk ! :D

Vart ska vi mötas då? jag känner ju som sagt inte till sthlm så bra... ^^

Träfflista FREDAG 8 April
    Terese f
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?