• Terese f

Unga mammor i Stockholm!?

RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-28 20:12:36 följande:
    Hej allihoppa, hoppas alla mår bra.
     vi kommer med tyvärr imorn för lillen är lite förkyld, men nästa gång följer jag med.
    hoppas det blir nästa gång för jag vill träffa alla, har bara träffat några.

terese f: jag såg din sms men kunde inte svara tillbaka min mobil är utan batteri, jag glömde den hos morsan.
    hej :) okej, hoppas han blir bättre snart!
    ja men det blir säkert en till gång :)
  • Terese f
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-28 20:30:10 följande:

föresten har ni bokat eller?? tänkte om han mår bättre då han är intte så förskyld, vill gärna ut

när vi har inte bokat så om han mår bättre så kom bara :)
  • Terese f

finns i skhlm också. Har däremot aldrig varit där så jag kan inte uttala mig om de är bra eller inte.

Isolde sov så dåligt inatt för hon snorade som bara den! Hoppas inte era barn blev smittade!!!

• Terese f

var i Skhlm igår på deras lekland och jag säger : Inte förns Isolde kan gå ordentligt! 

Fanns bara en "hinderbana" och bollhav, inget roligt för småbarn jag gick snabbt hem igen.

Så nu är jag mer sugen på att träffas för en fika eller promenad. Iaf Isolde är pluttig för lekland. Men vill ni andra på lekland följer vi gärna med och håler er sällskap bara :)

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-01 11:06:46 följande:
    Vi vill hitta på något nästa vecka! (inte onsdag bara) är det fint väder är vi gärna ute .

Vad tråkigt att det fanns något för Isolde på leklandet, på kulturhuset finns rum för barn där jag givetvis inte varit men hört att det passar barn i alla åldrar, vi kanske kan åka dit någon dag och kika :)
    jag kan också nästa vecka :) inte torsdag bara ! ja det var riktigt trist faktiskt. Var ett helvete att ta sig dit också. Men om andra med större barn hänger med kan vi ju som sagt fika och sådär:)
  • Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-02 13:31:11 följande:
    Aston älskar att bada! Hans mamma däremot är inte lika förtjust i den aktiviteten.. ;)
    vad heter tandkrämen från england? Syrran ska dit på måndag så jag ska be henne köpa en :)
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?