• Tabasco1

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Pussesnuttan: Bra att du påpekade skillnaderna mellan donator och mamma för läkaren! Man tycker nästan att folk borde utbildas i ämnet, precis som du skriver Tea75.

Annars är det bra med oss. Lillen växer och blir tyngre och jag har fått lite ont i axlar och armbågar av att bära omkring honom. Igår och idag har det varit lite gråt antagligen av gaser i magen eller av att det kliar i munnen.

• Tabasco1

Lie71: Vi valde Huddinge förlossning och är inte helt nöjda. Vi är missnöjda med deras utrustning och personalens utbildning av utrustningen. Något som kunde ha fått allvarlig konsekvens då vår son kom till världen med akut kejsarsnitt.

• Tabasco1

IVF-dagar: GRATTIS!!! Åh vad roligt att höra att ni äntligen har fått er dotter! Kram på er!

• Tabasco1

Jag kan komma på tisdag den 14/2 istället. Måndag 13/2 hos någon annan funkar också för mig.

• Tabasco1

Tack för igår!
    Det var jättetrevligt hos The75. Hoppas vi kan ses snart igen.

Idag är det Alla hjärtans dag och jag ska se om jag kan överraska mannen med något romantiskt.

Kram alla

• Tabasco1

Vi är tyvärr bortresta 12 - 18 mars. Onsdag 21 mars ska vi till BVC. Annars kan vi träffas när som helst.

• Tabasco1

Det vore trevligt att träffas snart igen. Hur ser det ut för er? Själv kan jag på t ex måndagar utom den 30/4, Valborgsmässoafton.

• Tabasco1

Trevlig sommar önskar vi också! Ser fram emot att snart träffas igen. Jag börjar jobba 1 april 2013 så jag kommer ha lite tid kvar. Under sommaren kommer vi att vara mycket i Stockholms skärgård. Hör gärna av er om ni råkar vara i närheten och har lust att träffas där.
    Kram

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm