• Tabasco1

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Paltkoma: Hur går det för dig? Några förlossningstecken ännu?

Trollmor71: Vad härligt att läsa om den lilla. Skönt att snittet känns mindre.

Nidra: Vad skönt att allt är bra med tvillingarna! Om det skulle vara fyra veckor kvar till förlossning/snitt så börjar det ju närma sig...

IVFdagar: Tänk att halva tiden har gått. Vad bra att allt såg bra ut på RUL och att det är en tjej som kommer. Vad roligt! Själv vet jag inte om det blir en kille eller tjej. Det får bli en överraskning till förlossningen eftersom det inte gick att se på ultraljudet då bebisen satt i skräddarställning.

Silkes: Vad skönt att läsa att det gick bra att föda med igångsättning. Till mig har de sagt att man gör en tidigare igångsättning p g a IVF/äggdonation. Det verkar alltså gälla för båda.

• Tabasco1

Emmylou: Grattis till den nya familjemedlemmen!!!

Tea75: Vad jobbigt med akut operation på den lille. Skönt att han har repat sig bra.

Nidra: Vad bra att flödet är oförändrat och att bebisarna mår bra i magen.

Själv har jag två dagar kvar till beräknad förlossning men har inte märkt av några förlossningssymtom ännu. På natten kan jag känna sammandragningar och att bebisens huvud trycks nedåt bäckenet. Men ingenting som gör ont.

• Tabasco1

Paltkoma: Ett STORT grattis till lillkillen!!!

Nidra: Jag har inte märkt av några förlossningstecken ännu. Jag har gått över tiden med tre dagar och har fått en tid för igångsättning nu på fredag. Hoppas att kroppen sätter igång av sig själv innan dess.

• Tabasco1

Nu har vår lille son äntligen kommit till världen! Han kom den 3/9 med kejsarsnitt. Jag blev igångsatt på kvällen den 2/9 och nio timmar senare var han ute. Han är jättesöt och liknar sin pappa tycker jag. Vi håller på att lära känna honom och han gillar att bli buren och att sitta i knät. Han vill inte ligga i sin spjälsäng utan sover oftast bredvid mig på nätterna.

Jag kommer också gärna den 25/10. Det ska bli jättekul att ses.

Nidra: Hoppas att allt gick bra idag och att ni har fått träffa era pojkar.

• Tabasco1

Tack för gratulationerna!

Nidra: Vad roligt att allt har gått bra. Nu får ni äntligen lära känna era killar.

Kram

• Tabasco1

Idag köpte vi en bärsele till lillen. Den fungerar jätte bra, är mycket praktisk när man vill ha händerna fria för hushållsgöromål och den lille inte vill bli lämnad ensam i en säng.

ÄD födda barn till Latte mammor i Stockholm

Tabasco: 2011-09-03 son

• Tabasco1

Villsågärna38: Vad roligt att höra att ni har fått plus!!! Kul att du är tillbaka igen! Kram

• Tabasco1

Jag lägger till mig i fikalistan. Vad roligt att vi ses snart!

Här hemma är det fullt upp. Lillen vill helst sitta i en famn med en nappflaska eller tutte i munnen. Just nu har jag lyckats få honom att sova i barnvagnen som vi har i hallen.

Fikalistan;
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan
    Tea75
    Sommarbebis201105
    Silkes
    Tabasco

• Tabasco1

Vad tråkigt Pussenuttan. Hoppas du snart blir bättre och att allt går bra.

Jag kan tyvärr inte heller komma på fikaträffen i morgon. Jag har åkt på en ordentlig förkylning och lillen har nu också börjat få feber, så vi stannar hemma och kurerar oss. Jag hoppas också att det blir fler tillfällen att ses framöver!!!

Kram på er allihopa!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm