• Pussesnuttan

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Tack Tea!
    Jag anade att det kanske var det....
    Vart vände du dig för att få hjälp med skenor?
    Än så länge kan jag skaka liv i handen men det blir värre och värre.

Läste att du skulle åka och bada häromdagen. Jag älskar att simma i vanliga fall och brukar flyta som en kork. Nu har min densitet ändrats så jag får simma som sjutton för att inte sjunka. Intressant att kroppen ändrar sig så.
    Men det är sååå skönt att kyla ned sig lite :)

• Pussesnuttan

Tea,
    Gråt inte för hennes skull, det är hon inte värd. Snart kommer ju det lilla underverket! Tänk på det istället :)
    Jag hade ju tyvärr samma erfarenhet med en bm på samma ställe så jag bytte. Skulle ju också gå till Vibecke men hon var sjuk före sin semester så de ringde och ville krångla med en vikare en gång och sedan Vibecke. Jag fick ett bryt och började gråta i tel för jag kände mig så runtskuffad och hade massor av frågor. Fick iaf komma till en äldre bm som även var verksamhetsansvarig och hon frågade vad jag var missnöjd med och bad om ursäkt. Det hela slutade med att nu går jag till henne istället och gillar henne jätte mycket. Hon hade tom varit på studiebesök där jag gjorde äd :)

Stor kram!
    Pussesnuttan

• Pussesnuttan

Tea,
    Var barnmorskans initialer MA?

• Pussesnuttan

Tea,
    Lycka till i veckan!
    Skriv och berätta hur det går när orkar.

Jag undrar en sak, de två senaste dagarna har jag känt ett tryck över magen, långt ned. Känns nästan som om de är på väg ut och det är alldeles för tidigt! Är i v19 nu.
    Förut har hela magen spänt, nu är det bara nedtill.
    Har någon av er känt nåt liknande? Känner mig ganska orolig.
    Ska iof till Mama Mia i morgon för ul så jag får väl fråga då.

• Pussesnuttan

Stort grattis till underverket!
    Hoppas ni mår bra allihop. Ta hand om er!

Kram från Pussesnuttan

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Vad kul att det börjar närma sig för fler av er.
    Och bra med tips på vad ni handlar :)
    Jag läser tråden noga och lägger på minnet vad jag kommer att behöva så småningom.
    Själv har jag fått akut karpaltunnelsyndrom och ska opereras på onsdag, så jag har lite svårt att använda handen att skriva med, men jag läser istället :)

Skönt att det är lite svalare. Lider redan av svullna händer och fötter även om det är långt kvar.

• Pussesnuttan

Stort grattis Trollmor71!!!

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Jag kommer också gärna den 25/10, om jag orkar. Magen börjar redan bli stor och väldigt tung och det är nästan 3 mån kvar...
    Opererar min andra hand för karpaltunnel på tisdag och det är sååå drygt för man blir ju helt handikappad. Kul att ha vår träff att se fram emot.
    Ska bli jätte roligt att se alla små knytten :)

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Jag kommer också gärna den 25/10, om jag orkar. Magen börjar redan bli stor och väldigt tung och det är nästan 3 mån kvar...
    Opererar min andra hand för karpaltunnel på tisdag och det är sååå drygt för man blir ju helt handikappad. Kul att ha vår träff att se fram emot.
    Ska bli jätte roligt att se alla små knytten :)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm