På tisdag smäller det! Jag har fått dagen D ändrad till 9 augusti. Var på inskrivning på KS Solna igår, det gick snabbt, en timma i stället för det dubbla eller tredje... Det ska bli spännande att träffa er alla snart
Jag håller på att leta efter vagn på Blocket, jag vill ha en där barnet kan sitta vänd mot mig, ha stort packutrymme nertill samt rejäla hjul för vintern... Jag tror jag bara har Emmaljunga att välja på... men det kanske finns fler? Det börjar bli dags att hitta en lämplig nu.. Inte heller har jag bäddat en spjälsäng än... vi har en begagnad i källaren, men den har inte åkt upp än... Men jag har ju några dagar på mig... Jag har en enkel graviditet utan minsta krämpa... orkar till och med ligga i solen korta stunder.... har köpt en solsäng, eller var det heter, bara för det ändamålet....
Skönt att läsa om anknytning, även om jag känner mig mer och mer lugn på den fronten! Vi har inte berättat för så många heller, släkten vet inget, så det ska bli intressant och se hur de kommenterar och framför allt hur jag känner inför det....
Försöker förbereda min 6åringen på syskon och vad som kommer hända... får se hur mycket han har förstått och hur han reagerar... Min man sitter mest med förundrad blick och jobbar in i det sista...
Oj oj tänkt att det snart är dags. Har fortfarande svårt att förstå att detta gick vägen....!
Lycka till till alla ni andra som snart också är där ! ! !