• Majagräddnos11

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Tack! Jaaaaaa det är helt fantastiskt!

• Majagräddnos11

Silkes- stort grattis och vad kul med samma födelsedag! Hoppas allt går bra för dig och den lilla!

Här går det framåt, sov och mat, är det som gäller. Mitt snitt känns mindre å mindre vilket är skönt också, tar knappt värktabletter längre...

Vad spännande med alla förlossningar som väntar!

• Majagräddnos11

Ivfdagar: jag har en kasse med gravidkläder du kan få. Många byxor i olika storlekar, lite tröjor mm. Jag har själv fått det och ger gärna vidare.

Grattis emmylou!!!! En till har sett dagens ljus!

Tea75: hoppas allt är bra med er lille son nu. Det måste varit jättejobbigt...

• Majagräddnos11

Ivfdagar: vill du hämta hemma hos mig? Jag inboxar dig min adress.

• Majagräddnos11

Grattis Paltkoma!!!!!!!!! Ännu ett under har skett!!!

Jag kan hela oktober utom sista helgen. Vi kanske ska ses en söndag om det är svårt med hämtningar? Jag hämtar också ca 15.30/16.00. Jag kan ovan nämnda dagar. Ska också fundera på ställe...

Är alla augustibarn ute nu? Vilka saknas?

• Majagräddnos11

Så då är följande bestämt: tisdagen den 25 oktober kl 11.00 på Kafé Arte på Balettakademin.

Ska bli jättekul! Men det känns lååååångt dit

• Majagräddnos11

Hej på er! Har inte skrivit (eller läst) på 100 år på FL! Men jag kommer imorgon och ser jättemycket fram emot att få träffa flera av er! Är lite nervös till och med!!!! Måste läsa bakåt och se vilket fik som bestämdes... Kan tyvärr ej kopiera fikalistan med mobilen... IVFdagar- jag kommer med en kasse gravidkläder!

• Majagräddnos11

Pussesnuttan: hoppas att det går bra för dig!

• Majagräddnos11

Och krya på dig Tabasco!

Jag tror inte jag sagt grattis till alla nytillskott heller, så grattis grattis grattis!!!!!

God natt!

• Majagräddnos11

Leiben, du glömde ena skon på kafé Arte. Är inlämnad i kassan!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm