• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Maximilius flicka

maviperi: Nej, Livs natt var inte bara inatt Hade inte klagat så för en natts störd sömn Det började för exakt en vecka sedan igen. Hon började vakna oftare på nytt, skrika och gnälla i sömnen, men för tre nätter sedan blev det helt plötsligt outhärdligt. Hon gnyr nu ungefär en gång i halvtimmen från det att hon lägger sig och till att det är morgon. Hon är inte hungrig och hon är inte vaken, men hon slutar inte skrika förrän man lägger henne på bröstkorgen eller väcker henne, men hur kul är det?

Blixten: Grejen är den att hon sover på natten, men det är en väldigt orolig sömn. Verkar som att det är mardrömmar eller någon slags ångest, för hon vill ha mer närhet igen. Att sov i egen säng är sedan någon natt tillbaka inte att tala om, nu ska man ligga mycket nära henne men sin haka på hennes lilla huvud, armen om hennes kropp och samtidigt hålla henne i handen. Skön sovställning!

• Cassiopeja

Spejsiga bilder. Den till höger var lite retuscherad va?

• maviperi

cassiopeja: nä, det va den vänstra som va retuscherad

• MammaJ

Hoppas ni hade trevligt på fikan igår, men det vet jag ju att ni hade. Själv fick jag min sjukskrivning förlängd fram tills bebben kommer. Ska alltså inte tillbaka till jobbet alls, och behöver inte ens oroa mig för att inte få HP-besked i tid. Perfekt. Trist som fan att gå hemma, men å andra sidan, VET jag att jag inte gör någon nytta på jobbet heller. Nu kommer snart vattengympan igång och man får se till att man har att göra med jämna mellanrum ändå.

Maviperi; Jag har tränat pilates och det tyckte jag mycket om, men du kan förbereda dig på TRÄNINGSVÄRK, även om man aldrig tar ut sig, så man ens blir svettig, men musklerna jobbar "satan" Helt klart rekommenderar jag det. Ska tillbaka till det när fogarna ger ett godkännande.

Zazla; Vi öppnade ett föndkonto för vardera barn, när de föddes där det sätts in pengar med jämna mellanrum, och som redan nu blivit en diúktig summa. Konto med ränta ger inte så mycket som fonder kan ge. Helt klart kul att ge barnen den dagen de ska ge sig hemifrån, eller i och med studenten eller vad man nu tycker är bäsy själv.

Jewel; Det var väl attans vad det skall krångla. Tycker ju att det är dags för ännu ett plus här på tråden...

• frusand

Idag är en bra dag. Har inte lika ont i händerna som jag har haft innan. Hoppas det håller i sig! Har tom kunnat betala räkningarna o satt ihop en bit stängsel på tomten så inte hunden ska kunna smita Tänkte att jag tom skulle ta o dammtorka lite innan mannen kommer hem!
    Nu är det bara 12 dagar kvar innan det är dags att snittas
    Ha en bra dag allesammans

• frusand

zasla; Det var så man skulle ha gjort med bröllopsbilderna

• zazla

Haha jag tyckte det var lite kul Vad man kan göra med photoshop liksom. Man ska nog inte tro för mycket på bilder i tidningar och sånt

• MinervaSkugga

Här kommer en direkt order:
    Alla går bums och spontankramar sina barn riktigt mysigt och hårt! ! !

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)