Min berättelse: Jag va lite sliten igår så tänkte jag kunde berätta om gårdagen idag istället.
Efter en otroligt jobbig bilresa ner till Helsingborg (i spö regn och blåst) parkerade vi bilen precis bredvid färjeterminalen om det nu var nerver eller utmattning eller kanske lite av båda så GLÖMDE JAG O LÅSA BILEN!! Kom på det strax innan vi va på väg till bilen igen EFTER att ha varit över till DK.
Nåja väl i Helsingör hittade vi till kliniken direkt, tack vare
Miss smillas utmärkta vägbeskrivning. Väl på kliniken så fick jag välja donator, men kände att det spelar faktiskt ingen roll hur donatorn ser ut, vi har så många olika färger i min släkt. SÅ jag sa till gynekologen att han kunde väl välja en med utmärkta simmare sen spelade utseendet ingen roll, vilket han skrattade gott åt
. När han gjorde VUL så sa han att allt såg bra ut, ägget va perfekt och slemhinnan va perfekt, så nu jäklans måste det väl bli ett barn?!
Månblomma: Jag blir stressad och får panik i större städer som jag inte känner till och inte vet vart man ska. Men som tur e hade jag syrran med och hon e lastbilchaffis och van o köra i städer hon inte känner till och då med både lastbil o släp! Så jag överlät ratten till henne sista biten.
Annaloo: Det känns rätt overkligt på något sätt, känns nästan mer som om jag har varit i väg o tagit ett cellprov eller något liknade. Att man har emot tagit 40 miljoner simmare som kan resultera i ett barn känns helt ofattbart men helt underbart på samma på gång
Mmmbop: de kan verkligen inte planera vägarna i Örebro heller, här löser de allt med 30 skyltar, vägbulor och avsmalnade vägar. Jo o så tar de bort alla parkeringsplatser för de vill ha ett grönare centrum. istället satsas det pengar på konstverk överallt i staden, vägar o annat skiter de i.