Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Hm det kanske lät som jag generaliserade (nu när jag läste igenom va jag skrivit) men menade då så klart ur min synvinkel och min situation...
Hm det kanske lät som jag generaliserade (nu när jag läste igenom va jag skrivit) men menade då så klart ur min synvinkel och min situation...
Jag har många olika skäl till varför jag valde anonym donator och inget av skälen var ur ekonomisk synvinkel.
Den första kliniken jag fick upp när jag googlade första gången om detta var storkkliniken och det var väldigt många som prata om just storkkliniken med, men jag hittade en alternativ klinik Sellmar kliniken den var lite billigare än stork och kändes bra. Ingenstans hittade jag någon info om läkarkliniker för ens Miss Smilla nämnde det för mig, så tror att Stork är det första och mest naturliga val för många då det är den som är en av de mest etablerade. Och jag blev jätte glad då man slapp journalsamtalet för det finns inte direkt överflöd av gyn häromkring, sen om den som finns är singelvänlig eller inte vet jag faktiskt inte.
Tror att det är bra för andra att veta att det faktiskt finns andra alternativ och Dr Lars man kan inte annat än o gilla han, och de övriga personer jag varit i kontakt med på kliniken är helt underbara!
Ang journalsamtalet och de tester man ska ta innan, tycker att det ändå ligger på eget ansvar att man är frisk. Men kanske är det så annorlunda för mig då jag e blodgivare för jag testas för en massa saker varje gång jag är där. Och som blodgivare så är man skyldig till att använda skydd med ny partner eller tillfälliga förbindelser. Varför jag har valt att skaffa barn via den här möjligheten det vet jag redan och är jag osäker på något så har jag familj och vänner som stöttar samt att jag bara kan slänga iväg ett sms till Dr Lars om det är något jag undrar över.
Evileve72: Vissa tester kan visa svaga streck även fast de är negativa det ska vara starka streck för att det ska vara positivt. Prova CB digitala test om du är osäker.
Ett stort lycka till, till alla!!
mail66: Jag är inte alls insatt i din situation så jag låter de andra proffsen svara på dina funderingar men hoppas att, hur det än blir, att det kommer att gå bra!! Lycka till!
Anifree: Säger som Miss Smilla det där e inget spökstreck, så STORT GRATTIS!!!