• Mmmbop

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Fröken Smilla skrev 2011-09-27 18:47:54 följande:
    Nu har ÄL-flytningarna kommit igång men fortsatt negativa tester... Hela jag blir ett negativt test!

Jag borde nog ställa in mig på att inte åka, utan räkna på vilket datum det kan bli nästa gång... Fast då blir det säkert veckan de har stängt så då skiter det sig på det sättet.
    jaja, det blir väl nåt till sist. Sorry att jag är så negativ.
    Ingen fara, det är så galet jobbigt att bara vänta! Du kan inte tänka dig att åka någon annanstan? Där dom har öppet jämt? Som CFC eller Stork?
  • Mmmbop

=) Det är skönt när man väl bestämt sig för nåt (vad som helst)! Hoppas mensen kommer snart så du får börja testa igen!

• Mmmbop

Jag har nästan alltid ÄL vid 18-20 kvällen efter ett kvällsomslag tror jag, alltså jag har kännt att det huggit till vid den tiden. Så jag har nog oftast ÄL ca 24 timmar efter omslag. Eftersom jag alltid inseminerats mellan 13-15 dagen efter omslag har spermierna kunnat ligga och vänta in ägget. Så för mig fungerade det optimalt.

Angående att ha ont omväxlande så har jag haft det de flesta av mina äl, alltså omväxlande ont på höger och vänster men alltid bara släppt från en sida. Men du kan ju ha annorlunda!

Lycka till allihopa som åker!

• Mmmbop

=) Lycka till nu!

Bara bra med mig och magen, fogarna är lite arga efter en rätt aktiv helg så det blir stödbälte imorgon. Jag räknar ner dagarna till RUL på onsdag....

• Mmmbop

Ja det vill jag, men just nu är jag mest rädd/nervös att det ska vara något fel på bebisen.

• Mmmbop

Carrebarre, jag har alltid lite positivt på mina ÄL-tester. Man har olika mycket LH-hormon i blodet, men man har det hela tiden. Inte alla som har så höga nivåer att man får utslag hela tiden men jag har så. Sedan när det närmar sig ÄL (kanske 1-2 dagar innan) kan jag se en stegring och sedan blir teststrecket lika starkt som kontrollstrecket.

• Mmmbop

Allt var perfekt med min lilla mini och troligen väntar jag en liten tjej!

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!