• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Nehej, min donator kunde inte hjälpa mig denna vecka för han var tvungen att åka iväg med jobbet, just denna vecka av alla, så typiskt :/ så inget försök för mig denna månad :/

• grodansmamma
    Trisse76 skrev 2014-11-17 19:14:09 följande:

Tråkigt! Hoppas det funkar bättre nästa månad. Men väntan är ju så lång . Tycker nästan det är det jobbigaste, all väntan hela tiden.

Ja jättetråkigt :/ ja väntan är ju såå lång...
  • grodansmamma

Någon som kör heminsemination? Måste man ha steril spruta och kopp? Eller kan man sterilisera med typ handsprit i sprutan och en mugg?,?

• grodansmamma

Okej tjejer, strul, behöver er hjälp hur jag ska göra!

eftersom min donator inte kunde denna månad så tog jag en annan, meddelade honom det och om jag väljer den andra så kan inte nin donator hjälpa mig längre eftersom han inte vill riskera att smittas för att jag får någon annans kroppsvätska i mig.

hur ska jag göra?! Jag vill ju försöka denna månad men samtidigt vill jag ha kvar honom som donator om jag nu inte skulle bli gravid denna månad. Visst, den andra killen kan säkerligen hjälpa mig fler gånger men min donator har exakt den hår/ögonfärg jag önskar... hur hade ni gjort?

• grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-19 13:26:28 följande:

Jag förstår inte varför han är rädd att bli smittad, det är ju helt omöjligt för honom att bli det då man inseminerar!

Följ din magkänsla det är mitt enda råd, den har jag följt hela tiden och den har alltid gjort kloka och bra val för mig. Lycka till!

Jag vet inte vad jag vill, det är det som är problemet. Eller jo, jag vill försöka men samtidigt ha kvar min donator. Men inget utslag på äl-testet men har flytningar, kan väl inte ha missat den?!
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-19 13:43:05 följande:

Då är det svårt!!!!

Nej de tror jag inte, kommer när du minst anar i så fall. + eller - 2-3 dagar är helt normalt i regelbunden cykel!!

Började inte testa förrän igår kväll, brukar ha äl på dag 14-15, vilket är idag eller imorgon. Men den här killen jag tänkte försöka med nu kunde inte i helgen, så får jag ingen äl innam dess så är ju problemet löst... men jäkligt jobbigt läge...
  • grodansmamma

Imorse blev det en glad gubbe på äl-testet och ikväll har den andra killen varit här så nu är ett försök gjort . Så mycket flytningar jag har nu har jag inte haft de senaste månaderna så förhoppningsvis hade jag riktig äl denna gång! Nu är det "bara" att vänta.. denna eviga väntan...

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!