Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Jadå. Carrebarre blir förhoppningsvis om en vecka. Själv då?
Jadå. Carrebarre blir förhoppningsvis om en vecka. Själv då?
Gokväll tjejer!
Själv äter jag bidrottninggelé som stabiliserar och förstärker cykeln och ÄL. Men även där ska man sluta efter ÄL. Jag vet ju själv inte om det var kroppen eller bdg:n men det var ett fint ägg jag hade. Det gjorde ju dock inte att jag blev gravid, så jag slutar ta dem om det inte fungerar denna gången heller.
Folsyra har jag ätit sen juli
Sen äter jag from idag bisolvon, men det är inte pga graviditetsförsök utan just för att jag börjat hosta efter min hemska förkylning. Men tack om det hjälper Ser sååå fram emot ÄL denna månaden, sen ska jag bara njuta och ta det lugnt. Ta hand om mig själv och bara vara.
Carrebarre: gör som du själv känner är bra! Vet inte var du frågade om det, men du behöver inte ringa honom, han svarar ganska snabbt per mail Men när man ska boka tid så måste man ringa och jag tyckte hon som svarade pratade rätt snabbt. Du vet kanske redan vad CPR-nummer är (om inte så är det personnummer), och då lämnar du dina 6 första, men tvärtom tex 051181 (5 nov -81).
Jag pratade med chefen idag igen, berättade att det inte tog sig, och vad mina framtida planer är. Hon är störtskön och ger mig tips mm Är inte alls bitter för att jag ev kommer vara ledig. Nästa gång ska jag försöka jobba halva dagen istället för att vara borta hela dagen.
Hej tjejer!
Tror svart te är det "sämre" av te-färgerna men att det fortfarande innehåller mycket mindre koffein än kaffe. Grönt te sägs ju vara väldigt bra med sina antioxidanta kvalitéer.
Pizzasallad är såååå gott!! Och så väldigt lätt att fixa själv
Själv har jag blivit allergisk mot katt på äldre dar, vilket ju är lite synd för jag har en liten katt här hemma. Men hon stannar! Sällan att det lilla monstret ska bo nån annanstans än här.
Vad mysigt med din mamma Carrebarre. Jag står själv väldigt nära min mamma och hon (och pappa med) ger mig sitt fulla stöd. Vi pratar väldigt naturligt om det jag gör och vi diskuterar allt som har med barn att göra. Hon har varit med och tittat på större lägenhet, pratat om vem som ska bli faddrar mm mm. Sen försöker hon nog plocka ner mig på marken ibland, för sanningen är ju att det inte finns nåt barn än och jag märkte ju själv hur jobbigt det var när mensen kom.
Pappa är mest förväntansfull Sen har jag en av mina bästa vänner, som är en kille, som redan planerat sin del Han ska lära honom (ja han är övertygad om att det blir en pojke) att laga cyklar och klockor! Känns underbart!
Jo min lägenhet funkar än så länge, en tvåa, men rymligt sovrum. Dock ligger den på tredje våningen utan hiss så det är ett klart hinder. Jag kommer förmodligen bo hemma hos föräldrarna ett tag, där finns massor av plats.
Fick precis reda på att min killkompis förmodligen flyttar till en annan stad nu Men det är förvisso bara 45 minuter bort så det är inte så farligt. Men det är ju synd ändå...
Tack Drar nog ner mer om jag plussar... Men än så länge njuter jag av mina koppar kaffe