Månblomma skrev 2012-06-01 17:41:24 följande:
Carrella: Åh vad svårt att avgöra när du ska åka! Önskar man hade råd att göra typ 3 inseminationer i varje cykel. Söndag låter bra tycker jag med tanke på att dina ägg brukar släppa sent. Gå på din magkänsla (om du kan urskilja den bland alla andra känslor)! Lycka till!
Jag har fått tid för vul, dag 12. Hoppas äggblåsorna (gärna 2 st
) vuxit sig relativt stora då. Ja ja,det är ett tag kvar. Ska börja äta pergotime på måndag. En del skriver om diverse biverkningar, hoppas de inte gäller mig
sas
Tack :) Ja nu får det bära eller brista men jag kommer att be om en tid på söndag typ vid lunch tid för då är det ca 48 timmar sen pos test och jag gör bara en insemination
Jag har haft molvärk i flera dagar och det brukar jag inte ha, inte som jag kan komma ihåg iaf hoppas att det är något positivt iaf.
Jag håller tummarna för att det finns 2 st lagom stora o fina äggblåsor klara åt dig och hoppas att du slipper biverkningar av pregotime. Och nu jäklar är det vår tid att få plus!!
Hotellet är bokat, resväskan är packad det enda som skulle behövas nu är lite ordning och reda på nerverna för när jag var ute och körde förut så hade jag ett måste och det var och tanka bilen men det glömde jag bort och kom inte på för ens jag kommit hem. Ska bli spännande att köra 50 mil helt solo...jag ska ut på äventyr, ser faktiskt fram emot det samtidigt som jag är lite pirrig och nervös också