Rosie Jay: Låter som om du har det alldeles jättebra! Och tycker verkligen inte att ni är konstiga på något sätt, att folk måste ha åsikter om allt! Och jag tycker att idén om att göra egna böcker var kanon och något jag kommer att anamma med mitt barn. Ska komma ihåg att ta bilder på min näst kommande resa som jag kan använda till boken. Jag tror liksom du att man måste vara öppen med det direkt, annars tror jag att det kan bli något tabu belagt.
Månblomma: Jag tror att det bär iväg nånstans runt om den 3-4 juni
Ja det är klart att blir roligare att få barn samtidigt som en vän då kan man dela erfarenheter och man vet vad den andra går igenom sen när barnen blir äldre kan ju de umgås också. jag förstår din tanke på att åka trots att det finns fler ägg än två för att öka chansen men tänk om det skulle bli 3 st barn
jag skulle inte ha vågat men förstår om du åker iaf.
Vivan: Tack, nu är det fasiken vår tur!!
Om det inte tar sig nu kommer jag bli riktigt arg...jag försöker hota min kropp så den fattar att den inte har något annat val än att bli gravid
jag har även bestämt att jag ska insem 2 ggr i samma cykel nu för att optimera chanserna det är iaf värt ett försök för jag har ta me sjutton gett mig f'*n på att det ska funka denna gång!
Jag ska ha samtal med Vitanova på fredag, både bävar och ser fram emot det. Jag bävar inför det faktum att det återigen kommer att bli tal om vikt, jajajaja det är för mitt eget bästa. Men hon jag mejlat med har varit kanon gullig och bara att hoppas att hon jag ska prata med är lika rar
sen är jag lite nervös över att de ska vilja ha fler prover så att jag inte kan åka på nästa äl. Nåja det får ta den tid det tar...men barn ska det bli iaf!